راهنمای خرید ۶ اسکوتر برقی تا ۲۰ میلیون تومان

راهنمای خرید ۶ اسکوتر برقی تا ۲۰ میلیون تومان

اسکوتر‌های برقی موجود در بازار روز به روز گرانقیمت‌تر می‌شوند که البته با توجه به وضعیت دلار چندان جای تعجب هم ندارد.

کد خبر : ۱۱۹۳۱۷
بازدید : ۸۸۰۶

رویا پاک سرشت | سال‌های سال است که اسکوتر‌های کلاسیک بین افراد مختلف در گروه‌های سنی گوناگون طرفدارانی دارد. اما این روز‌ها اسکوتر‌های برقی هم بسیار پر طرفدار شده اند.

اسکوتر‌های برقی موجود در بازار روز به روز گرانقیمت‌تر می‌شوند که البته با توجه به وضعیت دلار چندان جای تعجب هم ندارد؛ بنابراین ۶ اسکوتر برقی تا ۲۰ میلیون تومان را برای شما گلچین کرده ام:

اسکوتر برقی

اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل (قیمت حدودی:۶ میلیون تومان)

اولین اسکوتر برقی فهرست من، اسمارت بالانس است. تحمل وزنی این اسکوتر، ۱۲۰ کیلوگرم و جنس آن از آلومینیوم با قاب پلاستیکی است. بازه توان این اسکوتر، ۱۰۰-۱۵۰ وات است و منبع انرژی آن باتری است. مدت زمان شارژ باتری این اسکوتر ۴ یا ۵ ساعت است و می‌تواند برای تمامی سنین جذاب و کاربردی باشد.

اسکوتر برقی

اسکوتر برقی آیروور مدل ریموت دار NEW Irover ۱۰ inch (قیمت حدودی: ۸ میلیون تومان)

ظرفیت وزنی این اسکوتر،۱۲۰ کیلوگرم و جنس آن از پلاستیک مقاوم ABS است. جنس چرخ این اسکوتر، بادی و قطر چرخ ۲۵۰ میلی‌متر است. بازه توان این اسکوتر ۱۰۰-۱۵۰ وات است و برای گروه‌های سنی مختلف کاربرد دارد. منبع انرژی این اسکوتر برقی، باتری لیتیوم-یونی و مدت زمان شارژ باتری، ۲ ساعت است. این اسکوتر دارای ریموت مخصوص جهت سهولت در استفاده است.

اسکوتر برقی

اسکوتر برقی وینر اسکای (قیمت حدودی:۱۳ میلیون تومان)

ظرفیت وزنی این اسکوتر، ۱۰۰ کیلوگرم و جنس آن فلزی است. قطر چرخ، ۲۰۰ میلی‌متر و فاصله دو محور چرخ ۶۰۰ میلی‌متر است. بازه توان این اسکوتر برقی ۱۵۰-۳۵۰ وات است و منبع انرژی این اسکوتر برقی، باتری لیتیوم-یونی است و برای شارژ باتری به ۵.۵ ساعت زمان نیاز دارد. این اسکوتر برقی برای گروه‌های سنی مختلف کاربردی است و به دلیل طراحی جالبی که دارد، می‌تواند مورد توجه خانم‌ها و آقایان باشد.

اسکوتر برقی

اسکوتر برقی شیائومی (قیمت حدودی:۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان)

برند شیائومی از برند‌های پرطرفدار چینی در ایران شناخته می‌شود. این برند که در ایران، بیشتر به خاطر تلفن‌های همراهش معتبر دانسته می‌شود، اسکوتر برقی هم تولید می‌کند. ظرفیت وزنی این اسکوتر، ۱۲۰ کیلوگرم و جنس آن از آلومینیوم است. بازه توان این اسکوتر ۱۰۰-۱۵۰ وات است و منبع انرژی ان باتری است. این اسکوتر برقی برای شارژ باتری به ۵.۵ ساعت زمان نیاز دارد.

اسکوتر برقی

اسکوتر برقی ناین بات مدل Mini Pro (۱۸ میلیون و پانصد هزار تومان)

اسکوتر برقی ناین بات با ظرفیت وزنی ۱۰۰ کیلوگرم و جنس بدنه آلومینیوم آلیاژ و پلاستیک به فروش می‌رسد. جنس چرخ‌های این اسکوتر فلز و پلاستیک و بازه توان آن ۱۵۰-۳۵۰ وات است. این اسکوتر برقی برای همه گروه‌های سنی مناسب است. منبع انرژی این اسکوتر برقی، باتری لیتیوم-یونی است و برای شارژ شدن به ۴.۵ ساعت زمان نیاز دارد.

اسکوتر برقی

اسکوتر برقی وینر اسکای (قیمت حدودی:۲۰ میلیون تومان)

وزن این اسکوتر ۲۰۰۰۰ گرم است و ظرفیت وزنی برابر با ۱۶۰ کیلوگرم دارد. جنس این اسکوتر برقی آلومینیوم آهن آلیاژی و جنس چرخ نیز، آلومینیوم است. قطر چرخ، ۲۵۰ میلی‌متر و بازه توان ۰-۲۵ وات است. این اسکوتر برقی برای همه گروه‌های سنی کاربرد دارد. منبع انرژی این اسکوتر، باتری لیتیوم-یونی و مدت زمان شارژ باتری حدود ۳ ساعت است.

منبع: راهنماتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید