هشدار نارنجی تداوم آلودگی هوای تهران تا یکشنبه

هشدار نارنجی تداوم آلودگی هوای تهران تا یکشنبه

در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

کد خبر : ۱۲۰۰۸۸
بازدید : ۳۵۷۶

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی و با اشاره به ادامه پایداری هوا و تشدید آلودگی هوا اعلام کرد که آلودگی هوا از روز شنبه (۸ بهمن‌ماه) آغاز می‌شود و تا ظهر یکشنبه (۹ بهمن‌ماه) پایان می‌یابد،

در هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران آمده است: ادامه پایداری نسبی جو، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی (به ویژه ۲.۵ PM) و کاهش کیفیت هوا در شهرستان‌های تهران، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پیشوا، قدس، ری، شهریار، رباط کریم، قرچک، ملارد، ورامین و جنوب شهرستان شمیرانات پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس احتمال کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها و در صورت مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس وجود دارد.

از این رو اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به مدیریت کاهش منابع آلاینده ثابت و متحرک، مهار و کنترل فعالیت‌های صنعتی، عدم تردد غیرضروری برای تمام گروه‌ها، اجتناب از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز و آمادگی ارگان‌های ذیربط و امدادرسان توصیه کرده است.

در هشدار نارنجی‌ رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید