(عکس) کنسرت رضا صادقی با یاد «علی انصاریان» و حضور «مهران غفوریان»

(عکس) کنسرت رضا صادقی با یاد «علی انصاریان» و حضور «مهران غفوریان»

در این اجرا قطعات مختلفی از این خواننده اجرا شد که صادقی یکی از آن‌ها را به مناسبت روز جهانی عشق و قطعه دیگری را به یاد و خاطره دوست خود، «علی انصاریان» اجرا کرد.

کد خبر : ۱۲۲۸۸۷
بازدید : ۳۱۴۸

مدتی وقفه در برگزاری کنسرت‌ها در پی اتفاقات اخیر، آن هم در شرایطی که پیشتر دوره رکود کرونا را تجربه کرده بودیم، موجب شده بود که موسیقی به لحاظ اقتصادی و اجرایی در سکون قرار بگیرد. اکنون، اما برگزاری کنسرت‌های خواننده‌هایی همچون سیروان خسروی، ماکان‌بند و اجرای شب گذشته رضا صادقی، هنرمندان و علاقمندان موسیقی را بار دیگر به بهبود شرایط، آن‌هم در آستانه برگزاری جشنواره موسیقی فجر امیدوار می‌کند.

کنسرت «رضا صادقی» به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «لیما» که از جمله اجرا‌های آغازگر دوباره کنسرت‌ها پس از مدت‌ها وقفه است، شامگاه سه شنبه ـ ۲۵ بهمن ماه ـ در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد.

استقبال از اجرای شب گذشته رضا صادقی که قرار است عواید حاصل از فروش بلیت‌ها به مردم زلزله‌زده خوی برسد، می‌تواند نشانی از نیاز روحی مردم برای بهره‌گیری از فضای موسیقی باشد. به هر جهت اجرای شب گذشته که با یادی از علی انصاریان و همراهی یکی از دوستان رضا صادقی، مهران غفوریان ـ بازیگر ـ همراه بود، به گواه طرفداران این خواننده، شب خاطره‌انگیزی را پس از مدت‌ها دوری از صحنه برای آن‌ها رقم زد.

در دقایق ابتدایی این کنسرت رضا صادقی خطاب به مخاطبانش گفت: «مرسی از شما که برای این قدم خیر به اینجا آمدید. کور بشود هر کس چشم ندارد شادی ما را ببیند.» در این اجرا قطعات مختلفی از این خواننده اجرا شد که صادقی یکی از آن‌ها را به مناسبت روز جهانی عشق و قطعه دیگری را به یاد و خاطره دوست خود، «علی انصاریان» اجرا کرد.

همچنین این خواننده به پاس قدردانی از مردم و به یاد زلزله‌زدگان خوی، قطعه جدید «شانس آخر» را در این کنسرت اجرا کرد. صادقی درباره این آهنگ گفت: «چند روز پیش آهنگی را به شما تقدیم کردم که نمی‌دانم چقدر دوستش داشتید. این آهنگ، متعلق به حال خوبم و باورم از دوستان دهه ۷۰ و ۸۰ بود.»

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید