جزئیات کشف و خنثی سازی ۲ بسته انفجاری در تهران

جزئیات کشف و خنثی سازی ۲ بسته انفجاری در تهران

سردار سعید منتظرالمهدی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: سربازان گمنام در سازمان اطلاعات فراجا ساعتی پیش در پی دریافت گزارش های مردمی در خصوص وجود ۲ بسته مشکوک در یکی از محدوده های شهر تهران، بلافاصله به محل اعزام شدند.

کد خبر : ۱۲۶۱۰۱
بازدید : ۲۴۵

سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور گفت: ۲ بسته انفجاری در یکی از محدوده‌های شهر تهران با هوشیاری ماموران پلیس کشف و خنثی سازی شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار سعید منتظرالمهدی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: سربازان گمنام در سازمان اطلاعات فراجا ساعتی پیش در پی دریافت گزارش های مردمی در خصوص وجود ۲ بسته مشکوک در یکی از محدوده های شهر تهران، بلافاصله به محل اعزام شدند.

سخنگوی فراجا تصریح کرد: ماموران پس از حضور در محل مورد نظر و با بررسی های میدانی متوجه وجود این بسته های انفجاری شدند و با هوشیاری به موقع تیم چک و خنثی‌سازی از وقوع حادثه ای ناگوار ممانعت کردند.

به گفته او، در صورت وقوع انفجار این بسته ها، صدمات جانی و خسارات مالی قابل توجهی متوجه شهروندان می شد.

سردار منتظرالمهدی با بیان این که تلاش برای دستگیری عوامل سازنده این بسته های انفجاری در حال انجام است، گفت: همکاری مردم و پلیس همواره نتایج ثمربخشی داشته است و از شهروندان درخواست می کنیم در صورت مشاهده مواردی از این قبیل، حتما به پلیس اطلاع رسانی کنند.

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید