عکس‌های لو رفته از چند آدم مشهور که نشان می‌دهد زیبا نیستند

عکس‌های لو رفته از چند آدم مشهور که نشان می‌دهد زیبا نیستند

در این مقاله قرار است داستان تعدادی از سلبریتی‌هایی را با هم مرور کنیم که از پذیرفتن نواقص ظاهری‌شان خجالت نکشیدند.

کد خبر : ۱۲۶۲۶۹
بازدید : ۶۱۳

تقریبا همه ما در ظاهرمان نقص‌هایی داریم. نقص‌هایی که هرچند در نوجوانی ممکن است حسابی روی اعصابمان برود و به خاطر داشتن آن خصوصیات از زمین و زمان عصبانی باشیم اما بالاخره یاد می‌گیریم قبولشان کنیم.

می‌توان حدس زد در هالیوود و بین افرادی که همیشه جلوی دوربین هستند، این فشارها حتی بیشتر هم باشد. با این وجود اما هستند سلبریتی‌هایی که نه تنها زیر این فشار تسلیم نشدند بلکه با اعتماد به نفسشان و پذیرفتن نقص‌های ظاهری حتی به موفقیت بیشتری هم دست یافتند. در این مقاله قرار است داستان تعدادی از این سلبریتی‌ها را با هم مرور کنیم.

تایرا بنکس

عکس‌های لو رفته از چند آدم مشهور که نشان می‌دهد زیبا نیستند

تایرا بنکس از آن دست سلبریتی‌هاست که از حرف زدن راجع به نقص‌هایش خجالت نمی‌کشد و بارها با پیشانی بلند و دیگر خصوصیات منحصربفرد ظاهرش شوخی کرده است. بسیاری همین موضوع را دلیل موفقیت بیشتر تایرا می‌دانند و معتقدند این مدل سابق نقص‌هایش را به ویژگی تبدیل کرده است.

این مدل و مجری تلویزیون حتی کار را به جایی رساند که موفقیت‌های حرفه‌ایش را مدیون پیشانی بلندش دانست :"راستش بدون شوخی معتقدم اگر این پیشانی بلند را نداشتم به اندازه حالا در حرفه‌ام پیشرفت نمی‌کردم. فکر می‌کنم همین ویژگی باعث شد ظاهری همه پسندتر با مقبولیت بیشتر داشته باشم و بدون شک بخشی از دستاوردهای حرفه‌ایم را مدیون آن هستم."

سیندی کرافورد

عکس‌های لو رفته از چند آدم مشهور که نشان می‌دهد زیبا نیستند

این سوپر مدلِ دهه 90 میلادی و سلبریتی که میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا حسرت ظاهرش را می‌خوردند در مصاحبه‌ای اعتراف کرد در دوران مدرسه به شدت به خاطر ظاهرش مسخره می‌شده است. یکی از زیباترین زنان کره زمین می‌گوید این فشارها به جایی رسید که حتی سعی کرد مادرش را برای برداشتن خال بالای لبش قانع کند.

مادر باتجربه سیندی اما در عوض به او کمک کرد خودش و ظاهرش را بپذیرد و حالا سیندی کرافورد اعتراف می‌کند که بابت داشتن این خال بسیار هم خوشحال است:"راستش این خال دقیقا همان خصوصیتی است که بیشتر افراد من را با آن به یاد می‌سپارند و باعث شد در طول این سال‌ها زنان زیادی در دنیا که مانند من ویژگی‌های منحصر بفرد ظاهری دارند، با من همذات‌پنداری کنند."

کِشا

عکس‌های لو رفته از چند آدم مشهور که نشان می‌دهد زیبا نیستند

این خواننده و ترانه‌نویس با انتشار عکسی از صورت بدون آرایش و گریمش، حسابی طرفدارانش را شگفت زده کرد. البته بر خلاف پیشبینی‌ها صورت پر کک و مکِ کِشا در بین عکس‌های پر از آرایش و ادیتِ دیگر سلبریتی‌ها از قضا حسابی دل طرفدارانش را برد و کشا را به نماد طبیعی بودن و اعتماد به نفس بدل کرد. این موزیسین جوان در توضیح همین عکس در حساب شبکه اجتماعی‌اش نوشت:"قول می‌دهم همیشه خودم را دوست داشته باشم." و همین کپشِن باعث شد این پستِ کشا هزاران نظر مثبت و محبت آمیز دریافت کند.

اِدی رِدمِین

عکس‌های لو رفته از چند آدم مشهور که نشان می‌دهد زیبا نیستند

در بین بازیگران بریتانیایی، ادی ردمین هیچ‌وقت سعی نکرد کک و مک‌های صورتش را پنهان کند و از همان آغاز کار بازیگری نشان داد ظاهر و ژن‌هایش را پذیرفته است. این بازیگر جوان البته به خوبی از پوست حساسش محافظت می‌کند و حتی بخشی از روند مراقبت از پوستش را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت:"من کک و مک دارم در نتیجه خطر سرطان پوست برای من بیشتر از بقیه است. در روزهایی که قرار است در دمای 40 درجه سانتی گراد در زیر آفتاب فیلم‌برداری کنیم، من مجبورم یک ساعت زودتر بیدار شوم و به پوستم برسم. من یک ماسک صورت بسیار ضخیم روی پوستم قرار می‌دهم و یک ساعت صبر می‌کنم تا حسابی جذب پوستم شود."

سرنا ویلیامز

عکس‌های لو رفته از چند آدم مشهور که نشان می‌دهد زیبا نیستند

یکی از برترین ورزشکاران زن تاریخ و البته شاید بهترین تنیسور زن با صراحت درباره روند پذیرفتنِ ظاهرش و سختی‌های این راه حرف زد. سرنا توضیح داد که در نوجوانی عادت داشته خودش و ظاهرش را با خواهر بزرگتر و البته تنیسورش یعنی ونوس مقایسه کند. سرنا ادامه می‌دهد:"دوست داشتم بلندتر و لاغرتر بودم و حسرت این را می‌خوردم که چرا مانند ونوس اندام زنانه‌تری ندارم." سرنا البته در نهایت این راه سخت را طی کرد و یاد گرفت بدنش را با همه ویژگی‌های منحصربفردش بپذیرد و این‌گونه به سمبلی برای اعتمادبنفس برای دختران جوان تبدیل شد.

هنری کویل

عکس‌های لو رفته از چند آدم مشهور که نشان می‌دهد زیبا نیستند

بیشتر ما این بازیگر مشهور هالیوودی را با نقش‌هایی چون سوپرمن و البته نقش اصلی سریال محبوب The Witcher به یاد می‌آوریم. هنری هرچند در بسیاری از فیلم‌ها بنابر نیازِ نقش از لنز استفاده می‌کند اما در سایر اوقات خصوصیت یا نقص ظاهری‌اش را به نمایش می‌گذارد. هنری دچار پارشال هتِروکرومیاست و هرچند هر دو چشم او آبی رنگ است اما چشمِ چپِ او قسمتی قهوه‌ای رنگ دارد. جالب است بدانید همین خصوصیت باعث شده این بازیگر به محبوبیت بیشتری دست پیدا کند و حتی به گفته خودش باعث شده راحت‌تر به ذهن‌ها سپرده شود.

ویلِم دِفو

عکس‌های لو رفته از چند آدم مشهور که نشان می‌دهد زیبا نیستند

ویلم دفو مثال بسیار خوبی در گره نزدن اعتماد و عزت نفس به خصوصیات تصادفی و گذرای ظاهری است و رفتار این بازیگر در قبال این نقص‌ها باعث شده نگاه بسیاری از مخاطبان هالیوود در قبال استانداردهای زیبایی تغییر کند. جالب است بدانید وقتی در پایان یک مصاحبه، مصاحبه‌کننده از ویلم دفو پرسید که آیا دوست دارد عکس‌هایش ادیت شوند و برای نمونه نواقص لبخندِ او و دندان‌های کج و کوله‌اش را اصلاح کنند، این بازیگر با لبخند پاسخ داد:"آن‌ها دندان‌های واقعی من هستند و راستش از نگاه من هیچ نوع مشکلی ندارند."

منبع: برترین ها

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید