سقوط مرگبار دختر 7 ساله به چاله آسانسور یک هتل در مشهد

دختر 7ساله که به همراه خانواده اش به مشهد سفر کرده بود، قربانی نقص فنی آسانسور یک هتل در مشهد شد.

کد خبر : ۲۰۲۸۹
بازدید : ۲۵۴۲
دختر 7ساله که به همراه خانواده اش به مشهد سفر کرده بود، قربانی نقص فنی آسانسور یک هتل در مشهد شد.

اعضای یک خانواده عراقی از چند روز قبل در یک هتل واقع در ابتدای خیابان امام رضا(ع) مشهد اقامت کردند. در عصر روز چهارشنبه، پدر دست دو دختر 7 و 9ساله خود را می گیرد و به هتل محل سکونت باز می گردند. او دخترانش را کنار آسانسور رها می کند تا به اتاق خودشان بروند، اما وقتی چند دقیقه بعد باز می گردد، از دختر 7ساله اش اثری نمی بیند. وقتی نگران در آسانسور را باز می کند، تنها چاله آسانسور نمایان می شود. دقایقی بعد با یک کابین بان پیکر نیمه جان کودک 7ساله در چاله آسانسور پیدا می شود اما این دختر خردسال که به دلیل سقوط در چاله آسانسور دچار ضربه مغزی شده بود، در بیمارستان موسی بن جعفر(ع) مشهد جان خود را از دست داد.

به دستور قاضی ویژه قتل عمد، تحقیقات درباره چگونگی وقوع این حادثه آغاز شد. قاضی سیدجواد حسینی درباره این سانحه تلخ گفت: با صدور دستور قضایی کارشناسان در حال بررسی موضوع و علت نقص فنی آسانسور هستند.

وی افزود: این در حالی است که مالک این مکان مدعی است هتل 3سال قبل ساخته شده و سرویس های دوره ای آسانسور نیز توسط کارشناسان مربوطه به طور مرتب انجام شده است، اما در عین حال، تحقیقات قضایی برای روشن شدن چگونگی وقوع حادثه و مشخص شدن قصور افراد در وقوع این حادثه ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید