توهین به خبرنگاران در مراسم روز خبرنگار!

خبرنگارانی که به مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در کرمانشاه دعوت شده بودند، پیش از ورود به سالن مراسم، از سوی حراست بازرسی بدنی شدند.

کد خبر : ۲۱۹۷
بازدید : ۱۲۶۹
خبرنگارانی که به مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در کرمانشاه دعوت شده بودند، پیش از ورود به سالن مراسم، از سوی حراست بازرسی بدنی شدند.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در کرمانشاه در حالی برگزار شد که خبرنگارانی که از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری به این مراسم دعوت شده بودند، در بدو ورود به سالن شهدای دولت جهت حضور در مراسم خودشان توسط حراست استانداری بازرسی بدنی و سپس به جلسه راه پیدا می‌کردند که این اقدام باعث اعتراض و گلایه‌مندی جمعی از خبرنگاران شد.

در پاسخ به اعتراض خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی و طرح این پرسش که چرا خبرنگاران را برای حضور در مراسم خودشان بازرسی بدنی می‌کنید؟ مسئول مربوطه گفت: «بنده 21 سال است که کارم حراست است و کار خودم را بلد هستم!»

این روزنامه در ادامه نوشته است: مسئولان استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه پاسخ بدهند چه دلیلی دارد مراسمی که تنها در سال یک روز و آن هم در نهایت مظلومیت جامعه خبری و تنها جهت رفع تکلیف مسئولان ذیربط و به صورت نمایشی انجام می‌شود باید در مکانی برگزار شود که باعث توهین و بی‌احترامی به این قشر زحمت‌کش، کم‌توقع و مظلوم شود؟

اصحاب رسانه استان سؤال می‌کنند درحالی‌که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خود دارای سالن اجتماعات است، چرا مکانی را با دارا بودن شرایط امنیتی برای مراسم پاسداشت روز خبرنگار پیش‌بینی شده است؟
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید