علی انصاریان: آن خانم برزیلی را یادتان هست؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه برانکو مربی خوبی است و منتقدانش خصومت شخصی با او دارند گفت: اگر منصوریان با دستگاه ردیاب اعتماد را از بین می برد.

کد خبر : ۲۳۴۱
بازدید : ۲۷۲۱
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه برانکو مربی خوبی است و منتقدانش خصومت شخصی با او دارند گفت: اگر منصوریان با دستگاه ردیاب اعتماد را از بین می برد.

علی انصاریان در مورد دو دیدار قبلی پرسپولیس که نتیجه نگرفته است در گفتگو با مهر گفت: اولین و دومین بازی که اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد، ما خودمان فوتبال بازی کرده‌ایم و می‌دانیم که تا هشت هفته اول نمی‌توان قضاوتی داشت، مگر یادتان نیست که سایپا و برق شیراز مدتها صدر جدول بودند اما در نهایت به دسته اول سقوط کردند؟

وی در ادامه افزود: وقتی تیم‌ها تازه دو هفته قبل از بازی ها جمع می‌شوند که نمی‌توانید در مورد آینده آنها قضاوت کنید، راه آهن تا دقیقه هشتاد از فولاد دو بر صفر جلو بود آنهم در حالیکه دیرتر از بقیه بسته شده، در واقع آنها بدنسازی نداشته‌اند اما تیم فولاد داشته و باید اصطلاحا بدن‌ها ول کند تا بتوانی قضاوت درستی داشته باشید.

منتقدان خصومت شخصی دارند
انصاریان در ادامه تاکید کرد: من با برانکو کار کرده‌ام، مربی بسیار باهوشی است، حتی در زمان بلاژویچ هم همه کاره بود، من تصور می‌کنم آنها که امروز از او انتقاد می کنند، مشکل شخصی با وی دارند و در این رابطه شک ندارم. چون خودشان فوتبال بازی کرده‌اند و من نمی‌پذیرم که این موارد را ندانند.

وی تاکید کرد: باید از برخی مدیران مثل آقای آذری یا آقای قنبرپور تشکر کرد که پای مربیان خود ایستادند، گل محمدی و منصوریان عالی کار کردند اما دلیل مهم و اصلی آن حمایت و صبر درست مدیرانشان بود که هرگز شک نکردند و مطمئن بودند که تیمشان با این مربیان نتیجه می‌گیرد.

انصاریان در مورد اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس در این دو بازی گفت: دروازه‌بان پرسپولیس اشتباه کرد، به نظرم چپ پا بود و توپ روی پای راستش آمد، چپ‌پاها نمی‌توانند از پای راستشان خوب استفاده کنند، مدافعان هم اشتباهاتی داشتند، دیگران هم همینطور.

وی در ادامه افزود: دوره آقایان پروین و پورحیدری که من در تیم ملی بودم تیم ملی چهارده تا بازیکن پرسپولیسی و استقلالی داشت، من خودم از تیم ملی به پرسپولیس آمدم، علی آقا ایده‌ای درست داشت و آن این بود که بازیکن باید جای دیگه پخته شود بعد بیاید پرسپولیس، به نظرم این خیلی حرف درستی بود با این حال فوتبال سلیقه‌ای است، انتخاب بازیکنان برانکو هم سلیقه است.

منصوریان بازیکن را گم می کند؟
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد استفاده از «gps» توسط منصوریان برای محدود کردن سلیقه گفت: من اصلا قبول ندارم، این هم سلیقه منصوریان است که از این دستگاه‌ها استفاده کند، شاید دوست داشته باشد چیز دیگری وصل کند، اما مربی روی نیمکت میزان دوندگی و تلاش و پاس و تکل بازیکن را می‌بیند، مگر بازیکن قراره از استادیوم بیرون برود و یا مگر می‌خواهد بازیکن را پیدا کند که به او دستگاه ردیاب وصل می‌کند؟

وی تاکید کرد: به نظر من این بی اعتمادی به بازیکن است و بیشتر به فیلم پلیسی شبیه می شود که ردیاب وصل کنند، شاید هم من عقب هستم و سنتی اما این را می‌ دانم، اگر از این دستگاه ها به حمید استیلی یا حسین عبدی وصل می کردند، دستگاه می ترکید و «error» می داد.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: آن روزها می گفتند علی پروین، حسین عبدی را کوک می کند و به زمین می فرستد تا آخر بازی، حاج حسین خیلی می دوید. الان هم آندو تیموریان و امید ابراهیمی اینگونه هستند. مربی هم این موضوع را می بیند.

انصاریان در مورد اشتباه بنگر و کامنت‌های مردم در صفحه وی گفت: بنگر را دوست دارم، من واقعا از این کاری که برخی انجام دادند بدم آمد، اینکه با یک اشتباه هر چی از دهانشان در می آید به یک بازیکن بگویند بسیار زشت است و مایه خجالت برای فرهنگی که سالها قدمت دارد.

گل به خودی زده‌ام
وی افزود: من همیشه می گویم آنقدر وقت ندارم که برای آنها که دوستم ندارند، وقت بگذارم و نمی دانم که چرا وقتی یک نفر از دیگری خوشش نمی آید چرا اصلا به صفحه شخصی وی سر می زند و نظر می دهد؟ من خودم هم گل به خودی زده ام هم اشتباه کرده ام و باخته ایم، بازیکن که نمی خواهد اینگونه شود.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه افزود: آن خانم برزیلی را یادتان هست؟ یا بهنوش بختیاری، یا هانیه توسلی که گفته بود پاشایی را نمی‌شناسم، مگر همه آدم‌ها باید همدیگر را بشناسند؟ یا آن دختر خانمی که با پورشه تصادف کرد و فوت کرد، روی صفحه کسی که فوت کرده ۷۵ هزارتا کامنت از روی عقده گذاشته بودند، این با فرهنگ ما جور نیست.

وی تاکید کرد، سن محسن بنگر بالا رفته اما اولا هنوز توانا است و ثانیا در کنار جوانها باید از با تجربه ها هم استفاده کرد.

انصاریان در ادامه در مورد فیلم هایی که کار را با آنها تمام کرده گفت: فیلم هدیه و ریز موج دو ژانر مختلفه که به زودی اکران می شود و الان هم در سریال کیمیای جواد افشار هستم.
۰
نظرات بینندگان
  • reza ارسالی در

    لطفا اینقدر ننویسید پیشکسوت پرسپولیس کی گفته این پیشکسوته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید