رستمی: قلعه‌نویی کار را مدیریت می‌کند

کد خبر : ۲۴۳۴۷
بازدید : ۹۹۷
پیشکسوت فوتبال تبریز می‌گوید تراکتورسازی شانس اول قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران است.

داود رستمی کارشناس فوتبال تبریز در گفتگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به عملکرد تراکتورسازی در هفته‌های گذشته چیست، گفت: تراکتور تیم خیلی خوبی است و از بازیکنان خوبی برخوردار است. آنها به مرور زمان هماهنگی بیشتری پیدا می‌کنند و من معتقدم تراکتور شانس اول قهرمانی است چرا که این تیم در همه پست‌ها بازیکن دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرستاره بودن تراکتورسازی باعث بروز حاشیه در این تیم نخواهد شد؟ بیان کرد: قلعه‌نویی مربی کوچکی نیست. خودش با این حواشی آشناست و قطعا کار را مدیریت می‌کند. ضمن اینکه آقای آجرلو و همکارانش هم به لحاظ مدیریتی پشتیبانی می‌کنند. ما امیدواریم تراکتور در این فصل آرزوی قدیمی آذری‌ها را برآورده کند و به قهرمانی برسد.

پیشکسوت تراکتورسازی درباره مصاف این تیم برابر پرسپولیس و تاثیر نتیجه این دیدار بر روی دو مدعی، اظهار کرد: الان برای تعیین قهرمانی زود است ولی فکر می‌کنم برنده این بازی اعتماد به نفس بالایی پیدا می‌کند و به نوعی این دیدار سکوی پرتاب تیم برنده خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا موافق است که گسترش فولاد چندان بر اساس انتظارات تا اینجای لیگ عمل نکرده است؟ گفت: من خیلی بازی‌های گسترش فولاد را ندیدم و نمی‌توانم درباره این تیم اظهارنظر دقیقی کنم. گسترش فولاد بازیکنان خوبی دارد و خریدهای خوبی هم انجام داده است. در این تیم بازیکنانی مثل خلعتبری و پریرا حضور دارند که می‌توانند وقتی بازی گره می‌خورد کار را اصطلاحا در بیاورند. اینکه گسترش فولاد در گلزنی آمار پایینی تا اینجا ثبت کرده به هماهنگی این تیم بر می‌گردد چرا که پریرا به این تیم دیر اضافه شد و مدتی زمان می‌خواهد تا در ترکیب جا بیفتد.

رستمی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به عملکرد ماشین سازی تبریز چیست؟ گفت: ماشین‌سازی یک تیم بومی است که تا اینجا خیلی خوب کار کرده است. کادرفنی این تیم نیاز به تمجید ندارد چرا که خودش را ثابت کرده است.

او که سابقه حضور در استقلال تهران را نیز در کارنامه دارد، در پاسخ به این سوال که که آیا به نظرش دیدار ماشین سازی و استقلال در هفته پنجم بدشانسی برای شاگردان خطیبی محسوب نمی‌شود؟ بیان کرد: نه من فکر می‌کنم ماشین سازی در بهترین موقع به استقلال می‌خورد. ماشین سازی می‌تواند از استقلال امتیاز بگیرد چون این تیم هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید