مردان ثروتمند در دام باند پدرخوانده

مردان ثروتمند در دام باند پدرخوانده

مرد تبهکار با طعمه قرار دادن دخترخوانده‌هایش بر سر راه مردان ثروتمند و هوسباز، سناریوی اخاذی‌های سنگین را از آنها اجرا می‌کرد. طبق نقشه، دختران جوان پس از ریختن طرح دوستی با طعمه‌هایشان، آنها را به خانه‌ای کشانده و پدرخوانده‌شان با کمک همدستش، به آنها هجوم برده و با تهدید وارعاب از آنها اخاذی می‌کردند.

کد خبر : ۳۷۹۵۱
بازدید : ۱۸۶۴
مرد تبهکار با طعمه قرار دادن دخترخوانده‌هایش بر سر راه مردان ثروتمند و هوسباز، سناریوی اخاذی‌های سنگین را از آنها اجرا می‌کرد. طبق نقشه، دختران جوان پس از ریختن طرح دوستی با طعمه‌هایشان، آنها را به خانه‌ای کشانده و پدرخوانده‌شان با کمک همدستش، به آنها هجوم برده و با تهدید وارعاب از آنها اخاذی می‌کردند.
مردان ثروتمند هوسران دردام باند پدرخوانده
به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از اوایل اردیبهشت امسال و با طرح شکایت مرد طلافروشی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ویژه سرقت آغاز شد.
شاکی زمانی که مقابل بازپرس رستمی ایستاد گفت: حدود دو هفته قبل دختر جوانی به مغازه طلافروشی‌ام آمد و با خرید گردنبندی شماره تماسش را به من داد.
ارتباط تلفنی ما ازهمان موقع شروع شد تا اینکه بعد از چند روز با چرب زبانی و حیله‌گری، مرا به خانه‌اش دعوت کرد.
داخل خانه بودم که ناگهان دو مرد میانسال وارد شده و با داد و فریاد مدعی شدند که مزاحم دختر جوان شده ام.
اما هر چه گفتم که من مزاحمت ایجاد نکرده‌ام و خود سیما دعوتم کرده است، آنها قبول نکردند. همان موقع مردان قوی هیکل با مشت ولگد به جانم افتادند تا اینکه چندین میلیون تومان چک پول را که همراهم بود گرفتند.
بعد هم گفتند ازصحنه حضورم درخانه فیلمبرداری کرده‌اند. به همین خاطرهم مجبورم کردند چندین سفته سفید را امضا کنم. چند روز از این ماجرا گذشته بود که مردان ناشناس دوباره با من تماس گرفتند و چندین میلیون تومان پول نقد خواستند.آنها تهدید کردند اگر پولی که می‌خواهند را در اختیارشان قرار ندهم فیلمم را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.من هم از ترس آبرویم مبلغ زیادی به حسابشان ریختم. اما آنها دست بردار نبودند به همین خاطر تصمیم به شکایت گرفتم.»

اخاذی‌های سریالی
بدنبال شکایت مرد طلافروش، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای باند تبهکاران ناشناس آغاز شد.تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت که آنها با شکایت مشابه دیگری روبه‌روشدند. چراکه مرد ثروتمند دیگری که به همین شیوه و شگرد مورد اخاذی قرار گرفته بود ازاعضای باند شکایت کرد.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با کمک شاکی‌ها به چهره‌نگاری رایانه‌ای زنان پرداختند اما برخلاف تصورشان، چهره دو زن جوان باهم متفاوت بود. اما باتوجه به اینکه محل اخاذی و خانه‌ای که طعمه‌هایشان را به آنجا کشانده بودند یکی بود، کارآگاهان دریافتند دو زن جوان همدست هستند.

افشای همدستی دوخواهر و پدرخوانده
تجسس‌های گسترده پلیسی در این خصوص ادامه یافت تا اینکه بالاخره دو زن جوان دستگیر شدند. آنها زمانی که در مقابل بازپرس پرونده قرار گرفتند به جرم‌شان اعتراف کردند.
«سیما» گفت: «ما دو خواهر هستیم که مدتی قبل به پیشنهاد پدرخوانده‌ام تصمیم گرفتیم با اخاذی از مردان ثروتمند، پولدار شویم. طراح سناریوی این سرقت پدرخوانده ما است.
ضمن اینکه او برای اجرای نقشه از دوست‌اش هم کمک گرفت. طبق نقشه‌ای که پدر خوانده طراحی کرده بود، ما به سراغ طلافروشان، صرافان و صاحبان پولدار مغازه‌ها می‌رفتیم.
ابتدا برای جلب اعتماد‌شان خرید کرده و بعد شماره تماس‌مان را در اختیارشان قرار می‌دادیم. بعد از چندین تماس و با چرب زبانی آنها را به خانه دعوت می‌کردیم. برای آنکه شناسایی نشویم هربار یکی از ما به سراغ مردان ثروتمند می‌رفت.
بعد از اینکه آنها را به داخل خانه می‌کشاندیم، پدرخوانده‌ام و دوستش وارد می‌شدند و با این ترفند که برای ما مزاحمت ایجاد کرده‌اند، مردان ثروتمند را کتک زده و از آنها فیلم تهیه می‌کردند.
در این میان برای اخاذی بیشتر از آنها سفته و برگه‌های سفید امضا می‌گرفتند و روزهای بعد با تهدید، مبالغ سنگینی اخاذی کرده وبه جیب می‌زدیم.»بدنبال اعترافات دو دختر جوان، پدرخوانده آنها و همدستش نیز بازداشت شدند و به جرم خود اعتراف کردند. تحقیقات برای شناسایی جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید