اینروزها همه ناویگیتور می‌خرند!

اینروزها همه ناویگیتور می‌خرند!

بیزنس اینسایدر اعلام کرده با سرمایه گذاری جدید فورد در کارخانه کنتیکات که منجر به افزودن 400 ربات به خط مونتاژ و توسعه سیستم رنگ سه بعدی می گردد، احتمالا مشکل تولید اندک ناویگیتور حل خواهد شد.

کد خبر : ۵۰۳۹۲
بازدید : ۱۸۱۱

فرادید | فورد 25 میلیون دلار برای توسعه خط تولید یکی از محصولات لینکلن سرمایه گذاری می کند. فروش اس یو وی لوکس و بزرگ لینکلن ناویگیتور به حدی بالا رفته که فورد توان پاسخگویی به موقع به تقاضای مشتریان را ندارد و علیرغم تلاش واحد مونتاژ این شاسی بلند آمریکایی، همچنان عرضه کمتر از تقاضا است. ازینرو فورد برنامه دارد با ارتقا خط تولید این خودرو، نیاز خریداران را پاسخ دهد.

اینروزها همه ناویگیتور می‌خرند!

به گزارش فرادید، این خبر در حالی منتشر شده که تنها 9 ماه از معرفی نسل کاملا جدید ناویگیتور توسط لینکلن گذشته است. بیزنس اینسایدر اعلام کرده با سرمایه گذاری جدید فورد در کارخانه کنتیکات که منجر به افزودن 400 ربات به خط مونتاژ و توسعه سیستم رنگ سه بعدی می گردد، احتمالا مشکل تولید ناکافی ناویگیتور حل خواهد شد. این موضوع اگر محقق شود، میزان سرمایه گذاری کلی برند آمریکایی در این واحد مونتاژ را به بیش از 925 میلیون دلار می‌رساند. در این کارخانه علاوه بر مدل ناویگیتور، اس یووی اکسپدیشن ساخته فورد هم مونتاژ می‌گردد.

اینروزها همه ناویگیتور می‌خرند!

جوی هنریکس مدیر جهانی معاونت عملیاتی فورد در این باره می‌گوید : « با کمک این تاسیسات پیشرفته و نیز توان بالای کارگران ماهر شرکت، به تقاضای مشتریان پاسخ می دهیم. البته این میزان استقبال و احترام از سوی خریداران برای نسل جدید ناویگیتور که محصولی بسیار باکیفیت است قابل پیش بینی بود.» به نظر می رسد با روی کار آمدن جیمز هکت به جای مدیر قبلی، فورد در حال یک پوست اندازی برای توسعه خطوط تولید و رشد فروش در بازارهای جهانی باشد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید