آخر هفته‌های خونین در جاده‌های کشور

آخر هفته‌های خونین در جاده‌های کشور

تعطیلات آخر هفته گذشته با چندین حادثه مرگبار رانندگی در جاده‌های مختلف کشور همراه بود. این حوادث که تا سحرگاه دیروز ادامه داشت ده‌ها کشته و مجروح بر جای گذاشت.

کد خبر : ۵۶۶۴۵
بازدید : ۱۶۶۶

آخر هفته‌های خونین در جاده‌های کشور

تعطیلات آخر هفته گذشته با چندین حادثه مرگبار رانندگی در جاده‌های مختلف کشور همراه بود. این حوادث که تا سحرگاه دیروز ادامه داشت ده‌ها کشته و مجروح بر جای گذاشت.

در یکی از این حوادث خونین رانندگی که سحرگاه دیروز در آزادراه ساوه - همدان رخ داد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۴۸ این آزاد راه واژگون شد و ۴ سرنشین این خودرو که اعضای یک خانواده بودند کشته شدند.

پلیس راه استان قزوین هم از وقوع یک حادثه رانندگی در ساعت ۵ صبح دیروز خبر داد که در آزادراه قزوین - کرج در محدوده ناصرآباد یک خودروی کامیون ولوو با یک خودروی سواری سمند برخورد کرد. در این حادثه سمند با شدت زیادی به جلو پرتاب شد که به یک اتوبوس خورد و طی این حادثه راننده و دو سرنشین سمند در دم کشته شدند. پلیس راه علت این حادثه را بی‌توجهی راننده کامیون ولوو اعلام کرده است.


۴ کشته در جاده تربت جام
در یک حادثه رانندگی هم که در کیلومتر ۲۰ جاده تربت جام به تایباد اتفاق افتاد یک خودروی پراید به یک خودروی تیبا بشدت برخورد کرد و در این حادثه چهار نفراز سرنشینان دو خودرو در دم جان باختند وسه نفر دیگر نیزمجروح شدند که به بیمارستان انتقال یافتند. پلیس راه انحراف به چپ خودرو پراید را علت وقوع این حادثه اعلام کرده است.


۴ کشته و ۳ زخمی در جاده بوکان
برخورد یک سواری پژو ۴۰۵ با پژو پارس در جاده بوکان به میاندوآب ۴ نفر را به کام مرگ کشاند و ۳ نفر نیز زخمی شدند. این سانحه در محور بوکان به میاندوآب روی داد و ۴ نفر از سرنشینان پژو پارس در دم جان باختند. کشته شدگان یک مرد ۲۵ ساله و دوزن ۵۰ و ۱۹ ساله و یک دختر ۹ ساله هستند. سرهنگ محبعلی فرمانده انتظامی بوکان، انحراف به چپ و سرعت و سبقت غیرمجاز توسط راننده سواری پژو ۴۰۵ را علت بروز این سانحه مرگبار اعلام کرد.


۲ کشته در جاده دامغان
در تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک مینی بو‌س که شامگاه روز جمعه در جاده دامغان - فولاد محله رخ داد ۲ نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: این حادثه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ۴۵ کیلومتری دامغان در نزدیکی روستای اگره واقع در محور فولاد محله اتفاق افتاد که در این حادثه، ۲ نفر از سرنشینان پژو ۴۰۵ به‌نام‌های مهدی آغوشانی و سیده زهرا شعنی در دم جان باختند و چهار سرنشین دیگر خودرو مجروح شدند.


۲ کودک در تصادف جان سپردند
عصر روز جمعه یک خودروی سواری آردی در جاده شیخ شبان چهار محال و بختیاری واژگون شد و در این حادثه یک نوزاد و یک پسر ۱۵ ساله که از اعضای یک خانواده بودند به علت خونریزی شدید جان سپردند. ضمناً ۵ نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند که به بیمارستان شهرکرد انتقال یافتند.


واژگونی خودرو پراید در رودخانه کرج
یک خودروی پراید صبح جمعه در دره رودخانه کرج سقوط کرد و راننده خودرو که تنها سرنشین آن بود جان باخت.


تصادف در جاده ورامین با ۲ کشته و ۱۱ مصدوم
تصادف سه خودرو در جاده ورامین نیز دو کشته و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت. در این حادثه سه خودرو پراید، مینی‌بوس و کامیون با یکدیگر تصادف کردند که طی این واقعه مینی بوس آتش گرفت. رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قرچک گفت: تاکنون دو نفر در این حادثه فوت شده‌اند و ۱۱ نفر هم مصدوم شده‌اند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید