بستنی یخی‌های خانگی

بستنی یخی‌های خانگی

یکی از راحت‌ترین دسر‌هایی که در خانه می‌توانید تهیه کنید و دور هم از آن لذت ببرید بستنی یخی شکلاتی است.برای تهیه این بستنی یخی به شیر و کاکائو و کمی شکر نیاز دارید

کد خبر : ۶۰۳۱۸
بازدید : ۲۱۵۳
بستنی یخی، یک دسر خوشمزه و عالی برای کودکان است که به سرعت می‌توانید آن را تهیه کنید. بستنی یکی از تنقلات مورد علاقه هر کودکی است مخصوصا در فصل تابستان و گرما. به جای خرید بستنی یخ‌های آماده می‌توانید به راحتی در خانه بستنی‌های یخی خوشمزه و رنگارنگ با طعم‌های متفاوت تهیه کنید و از کودکانتان پذیرایی کنید.

طرز تهیه بستنی یخی رنگین کمانی
برای درست کردن این بستنی یخی به مقداری پاستیل و کمی آبمیوه با طعم مورد علاقه‌تان نیاز دارید.پاستیل‌هایتان را درون قالب بستنی بریزید و روی آن را با آبمیوه پر کنید.

اجازه دهید آن‌ها چند ساعت درون فریزر بمانند.برای اینکه بتوانید بستنی‌ها را به راحتی از قالب خارج کنید قالب را چند لحظه درون آب جوش قرار دهید.می‌توانید برای تهیه این بستنی از تکه‌های میوه استفاده کنید. آن‌ها را خرد کنید و درون قالب بستنی بریزید. برای مایع آن می‌توانید از شربت‌های میوه‌ای استفاده کنید.

طرز تهیه بستنی یخی شکلاتی
یکی از راحت‌ترین دسر‌هایی که در خانه می‌توانید تهیه کنید و دور هم از آن لذت ببرید بستنی یخی شکلاتی است.برای تهیه این بستنی یخی به شیر و کاکائو و کمی شکر نیاز دارید.کمی از شیر را گرم کنید و پودر کاکائو و شکر را به آن اضافه کنید و روی حرارت آن را هم بزنید.

چند بستنی یخی خانگی
بعد از اینکه کاکائو و شکر کاملا در شیر حل شدند آن را از روی حرارت بردارید و باقی مانده شیر را از یخچال خارج کنید و به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید.سپس مایع به دست آمده را درون قالب بستنی بریزید و آن را برای یک ساعت درون فریزر قرار دهید تا یخ بزند.برای خارج کردن بستنی از داخل قالب آن را زیر آب گرم بگیرید تا راحت‌تر خارج شود.

برای اینکه کارتان راحت‌تر باشد می‌توانید از شیر کاکائوی آماده استفاده کنید.
منبع:کتاب کاله
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید