مقاومت دلالان برای کاهش بیشتر قیمت‌ها!

مقاومت دلالان برای کاهش بیشتر قیمت‌ها!

امروز در بازار خرید و فروش ارز با پایین آمدن نرخ، مجددا رفت و آمد‌ها و حضور مردمی زیاد شده است. دلالان تا حدودى از خریدخودداری مى کنند، اما نرخ تقریبى آن‌ها بین ١٥/٩٠٠ تا ١٦/٢٠٠ متغیر است. این واسطه‌ها نرخ فروش دلار آزاد را در بازار امروز بین محدوده ١٧ هزار تا ١٧/٢٠٠ نگه داشته اند.

کد خبر : ۶۳۰۸۰
بازدید : ۶۰۷
اقتصاد آنلاین نوشت: امروز در بازار خرید و فروش ارز با پایین آمدن نرخ، مجددا رفت و آمد‌ها و حضور مردمی زیاد شده است. دلالان تا حدودى از خریدخودداری مى کنند، اما نرخ تقریبى آن‌ها بین ١٥/٩٠٠ تا ١٦/٢٠٠ متغیر است. این واسطه‌ها نرخ فروش دلار آزاد را در بازار امروز بین محدوده ١٧ هزار تا ١٧/٢٠٠ نگه داشته اند.
مقاومت دلالان برای کاهش بیشتر قیمت‌ها! به گفته دلالان امروز بازار با ریزش عجیبى مواجه شده و همین موضوع تمایل آن‌ها را براى خرید ارز کاهش داده است. اما در تابلوى صرافى‌ها نرخ فروش هر دلار آمریکا دلار آمریکا از ١٦ تومان تا ١٧/١٠٠ تومان متغیر است. نرخ خرید نیز در تابلوى صرافى‌ها بین محدوده ١٥/٩٠٠ تومان تا ١٧ هزار تومان نمایان است. البته لازم به ذکر است برخى از صرافى‌ها نرخ خرید را صفر کرده اند. با پایین آمدن نرخ ها، تب و تاب چشمگیری براى فروش ارز به وجود آمده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید