اجرای گونی‌های کارت‌ هدیه در دولت قبل!

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در گذشته با گونی کارت‌های هدیه 200 تا 300 هزار تومانی را در مراسمات توزیع می‌کردند.

کد خبر : ۶۷۵۰
بازدید : ۱۰۷۵
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در گذشته با گونی کارت‌های هدیه 200 تا 300 هزار تومانی را در مراسمات توزیع می‌کردند.

به گزارش فارس، سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در بازدید از خبرگزاری فارس، ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در پاسخ به پرسش خبرنگاران فارس در خصوص تامین اجتماعی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در یک سال اخیر که فشارهای اقتصادی بر کشور وارد بود بدون اینکه ادعایی داشته باشد در خاک‌ریز نخست جنگ تمام عیار اقتصادی بوده است.

پرداخت 4400 میلیارد تومان در هر سال
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال در هر ماه 3 هزار میلیارد تومان مستمری و هزار میلیارد تومان در بخش درمان پرداخت کرده‌ایم و با سایر هزینه‌ها سازمان تامین اجتماعی در هر ماه بیش از 4 هزار و 400 میلیارد تومان بابت ماموریت‌ها و تعهدات خود پرداخت کرده است.

نوربخش با اشاره به اینکه خدمات ما در زندگی مردم بسیار تاثیرگزار است گفت: حدود 5 میلیون و 200 هزار نفر مستمری‌بگیر در کشور داریم که تمام معیشت آنها توسط سازمان تامین اجتماعی تامین می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به طرح تحول سلامت حدود هزار میلیارد تومان برای بیمه‌شدگان اختصاص یافته است و 18 نوع خدمات دیگر از عصای دست تا عینک چشم و یا از کمک هزینه ازدواج تا بیمه بیکاری غرامت دستمزد به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ارائه می‌دهیم.

نوربخش با تاکید بر اینکه بودجه تامین اجتماعی در سال جاری 60 هزار میلیارد تومان است گفت: از این مبلغ تنها هزار میلیارد تومان آن را دولت پرداخت کرده است و با توجه به اینکه در شرایط تحریم و مشکلات نقدینگی وجود داشتیم براساس قانون مستمری‌ها به روز پرداخت می‌شد و کسی نمی‌توانست ادعا کند حتی یک روز مستمری مستمری‌بگیران با تاخیر پرداخت شده است. خدمات ما به بیش از 40 میلیون و200 هزار نفر از بیمه‌شدگان تامین اجتماعی به نحوی است که هیچگونه باری را به دولت اضافه نمی‌کند و ماموریت اصلی خود را ایفا می‌کنیم.

گونی‌ها کارت هدیه 200 تا 300 هزار تومانی
نوربخش یادآور شد: در مدیریت‌ سابق تامین اجتماعی در مراسم‌ها با گونی کارت‌های هدیه 200 تا 300 هزار تومانی از پول بیمه‌شدگان توزیع می‌شد. بنده وقتی که سوار بر ماشین آخرین مدل شوم و ازخانه سازمانی استفاده کنم قطعا حرف بنده برای پرسنل نافذ نیست.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: هنگامی که یک فردی که فوق دیپلم و 28 سال سن دارد را به عنوان مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری کشور (شستا) انتخاب می‌کنند قطعا کارمندان دیگر رفتار درستی را الگوی خود قرار نمی‌دهند.

وی گفت: در مدیریت فعلی سعی شده است از تمامی تفکرات در چارچوب نظام استفاده شود.

نوربخش درباره روزنامه خورشید نیز اظهار داشت: خورشید را بنده بستم چون یک عامل فتنه برای نظام بوده است و در همین راستا سعی کرده‌ایم سازمان را از حاشیه‌ها خارج کنیم و جو آرام در سازمان حاکم شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید