پاسخ کاپلو در مورد بازگشتش به رئال: اصلا!

سرمربی سابق رئال مادرید خبر بازگشت خود به این تیم را یک شوخی صرف دانست و تاکید کرد که اصلا به بازگشت به کهکشانی‌ها فکر نمی‌کند.

کد خبر : ۷۶۶۷
بازدید : ۹۶۴

سرمربی سابق رئال مادرید خبر بازگشت خود به این تیم را یک شوخی صرف دانست و تاکید کرد که اصلا به بازگشت به کهکشانی‌ها فکر نمی‌کند.


به گزارش ایسنا و به نقل از میدیاست، رئال مادرید با هدایت رافائل بنیتس در فصل جاری رقابتهای لیگا عملکرد خوبی نداشته است. رئال نه تنها امتیازات زیادی از دست داده بلکه خوب هم بازی نمی‌کند و همین باعث شده تا هواداران این تیم خواستار اخراج رافائل بنیتس باشند و خبرهای زیادی درباره اخراج این مربی از کهکشانی‌ها به گوش رسد.

نیمکت لرزان رئال مادرید باعث شده است تا از نامزدهای زیادی برای هدایت این تیم سخن به میان آید. یکی از مربیانی که شایعه‌های زیادی درباره علاقه سران رئال به جذب او به گوش می رسد فابیو کاپلو سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه است.

کاپلو که سابقه مربیگری در رئال را دارد به این موضوع واکنش نشان داد و تاکید کرد که اصلا به فکر بازگشت به کهکشانی ها نیست.

سرمربی سابق رئال مادرید گفت: اصلا نمی توانم خودم را روی نیمکت رئال تصور کنم. دوست ندارم که درباره چنین موضوعاتی صحبت کنم چون شبیه یک شوخی صرف است. مربیگری در رئال؟ اصلا، اصلا.

کاپلو پیش از این دو بار هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفته است. او برای نخستین بار در فصل 1996-1997 هدایت این تیم مادریدی را بر عهده گرفت اما با وجود قهرمان کردن این تیم در رقابت های لیگا از کار برکنار شد.

این مربی ایتالیایی بار دیگر در فصل 2006-2007 هدایت کهکشانی‌ها را بر عهده گرفت و این بار هم توانست قهرمانی در رقابتهای لیگا را به دست آورد، اما باز هم از کار برکنار شد چرا که هواداران رئال از سبک بازی دفاعی تیم او خسته شده بودند و همین هم باعث شد تا این مربی ایتالیایی با وجود قهرمان کردن از کار برکنار شود.

زین الدین زیدان، ژوزه مورینیو، یواخیم لوو و فابیو کاپلو از گزینه های جانشینی رافائل بنیتس به شمار می آیند و در این میان شانس زیدان برای رسیدن به نیمکت کهکشانی‌ها بیشتر از گزینه های دیگر است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید