همسرکشی با تبر!

همسرکشی با تبر!

با این حال عصبانیت مرد پس از بازگشت از جلسه رسیدگی دادگاه، نه تنها فروکش نکرد بلکه این خشم شعله ور شد و او در میان بهت و حیرت ناگهان تبری را برداشت و ضربه‌ای به سر همسرش کوبید طوری که سر سال‌ها شریک زندگی اش شکافته و او غرق در خون شد.

کد خبر : ۹۵۷۹۹
بازدید : ۷۰۰۵

مرد ۴۵ ساله‌ای که ۱۲ سال قبل همسرش را در پی اختلافات خانوادگی با ضربات تبر به قتل رسانده بود، سپیده دم روز دوشنبه گذشته در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد.

ماجرای این حادثه هجدهم مرداد سال ۱۳۸۸، در حالی اتفاق افتاد که زوج جوان فرهنگی به دلیل اختلافات شدید خانوادگی به آخر خط زندگی مشترک رسیدند و در نهایت دست به دامان قانون شدند تا دستگاه عدالت بین آن‌ها حکم کند، اما با این حال عصبانیت مرد پس از بازگشت از جلسه رسیدگی دادگاه، نه تنها فروکش نکرد بلکه این خشم شعله ور شد و او در میان بهت و حیرت ناگهان تبری را برداشت و ضربه‌ای به سر همسرش کوبید طوری که سر سال‌ها شریک زندگی اش شکافته و او غرق در خون شد.

با مرگ این زن جوان پرونده قضایی در تربت حیدریه تشکیل شد و مرد مهاجم به ارتکاب قتل اعتراف کرد. گزارش خراسان حاکی است، با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل در دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه، این پرونده جنایی به شعبه سوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد و «علی-پ» پای میز عدالت نشست. قضات دادگاه پس از برگزاری جلسات متعدد، در حالی رای به قصاص نفس دادند که رای صادره با اعتراض متهم در شعبه ۱۵ دیوان عالی کشور نیز مورد بررسی‌های دقیق و کنکاش‌های قضایی قرار گرفت.
در نهایت قضات دیوان عالی نیز رای صادر شده از دادگاه بدوی را تایید کردند. بعد از گذشت چند سال از این ماجرا، متهم این پرونده جنایی که با سپردن وثیقه قانونی برای چند روز از زندان آزاد شده بود، تصمیم به فرار گرفت و به مکان نامعلومی گریخت
ولی با پیگیری‌های پلیسی و ردیابی‌های اطلاعاتی دوباره بعد از چند سال به چنگ قانون افتاد و اولیای دم دیگر حاضر به گذشت نشدند و این مرد ۴۵ ساله که همسر ۳۳ ساله اش را ۱۲ سال قبل کشته بود، با حضور قاضی باتجربه اجرای احکام و دیگر مسئولان و مدیران ذی ربط پای چوبه دار رفت و دوشنبه گذشته به مجازات رسید.
شاید فرجام این حادثه تلخ، درس عبرتی برای زوج‌هایی باشد که در پی عصبانیت‌های آنی، دست به رفتار‌هایی می‌زنند که عاقبت وحشتناکی دارد.
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید