پخش فیلم سینمایی مست عشق به کجا رسید؟

پخش فیلم سینمایی مست عشق به کجا رسید؟

گرچه هنوز حسن فتحی، کارگردان مست عشق درباره حل مشکلات و زمان پخش فیلم اظهار نظری نکرده، اما سرکنسول ایران در استانبول می‌گوید که مشکلات رفع شده است. جواد معبودی فر در این رابطه گفته که پس از چندین جلسه نشست و مذاکره  تمامی امور مورد اختلاف میان دو شرکت سازنده ایرانی و ترکیه‌ای پروژه سینمائی «مست عشق» با میانجیگری این سرکنسولگری حل و فصل شد.

کد خبر : ۹۸۳۱۵
بازدید : ۵۳۰۱
فرادید | پس از گذشت دو سال از آغاز پروژه سینمایی مست عشق، حواشی آن همچنان ادامه دارد. البته سرکنسول ایران در استانبول به تازگی خبرداده که آخرین حاشیه این پروژه حل شده است. طبق این خبر اختلاف‌ها میان دو شرکت سازنده ایرانی و ترکیه‌ای پروژه سینمایی مست عشق برطرف شده است.

به گزارش فرادید؛ پروژه سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی از همان نخستین روز‌های شروع، درگیر حاشیه بود. در این رابطه تهیه‌کننده ترکیه‌ای پروژه در تمام این مدت حسن فتحی را به وسواس بیش از حد و افزایش بی‌رویه هزینه و زمان فیلمبرداری متهم می‌کرد.

در ادامه این حواشی تهیه‌کننده ترکیه‌ای پروژه مدعی شد که کارگردان ایرانی مست عشق، پروژه را نیمه کاره رها کرده و به ایران بازگشته است.

اما این پایان جنجال‌های مست عشق نبود و در گزارش‌هایی جنجالی رسانه‌ها خبر دادند که تهیه‌کننده ترکیه‌ای پروژه به علت کم کاری و تاخیر حسن فتحی، تصمیم گرفته بر اساس تصاویر فیلمبرداری‌شده یک سریال چند قسمتی تدوین کرده و آن را در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای نمایش دهد.

او گفته بود که بعد از هشت‌ماه فیلمبرداری و گرفتن هشت ساعت راش (تصاویر فیلمبرداری‌شده)، حسن فتحی هنوز فیلم را آماده نمایش نکرده است.

البته حسن فتحی و تهیه کننده ایرانی نیز این اظهار نظر‌ها را بی پاسخ نگذاشتند. آن‌ها نیز تهدید کردند که در صورت وقوع این اتفاق ماجرا را از طریق قضایی پیگیری خواهند کرد.

پخش فیلم مست عشق، حسن فتحی به کجا رسید؟
مست عشق بالاخره به پخش می‌رسد؟

گرچه هنوز حسن فتحی، کارگردان مست عشق درباره حل مشکلات و زمان پخش فیلم اظهار نظری نکرده، اما سرکنسول ایران در استانبول می‌گوید که مشکلات رفع شده است.

جواد معبودی فر در این رابطه گفته که پس از چندین جلسه نشست و مذاکره تمامی امور مورد اختلاف میان دو شرکت سازنده ایرانی و ترکیه‌ای پروژه سینمائی «مست عشق» با میانجیگری این سرکنسولگری حل و فصل شد.

طبق گفته او، سهام کامل پروژه مذکور به طرف ایرانی واگذار شده است.

البته مهران برومند، تهیه‌کننده ایرانی این فیلم نیز حل شدن اختلاف‌ها را تایید کرده است.

او گفته اختلاف نظری که درباره میزان سهم مالکیت فیلم سینمایی «مست عشق» میان تهیه‌کنندگان ایرانی و ترک بروز کرده و موجب توقف ادامه تولید و آماده‌سازی و اکران فیلم شده بود با کمک‌های ارزشمند وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سرکنسولگری ایران در استانبول حل و فصل شد.

براساس پیش بینی برومند، احتمالا مست عشق تا پایان سال اکران می‌شود.

تهیه کننده ایرانی مست عشق در این رابطه می‌گوید: با انتقال صددرصد مالکیت فیلم به طرف ایرانی تمام راش‌های «مست عشق» به تهیه‌کننده ایرانی تحویل داده شده است و به زودی فیلمبرداری بخش‌های باقی‌مانده آغاز شده و مراحل فنی آماده‌سازی فیلم پیگیری خواهد شد و «مست عشق» تا پایان سال آماده نمایش خواهد بود.
پخش فیلم مست عشق، حسن فتحی به کجا رسید؟

در مست عشق چه می‌گذرد؟

در طول دو سال اخیر به جز انتشار چند تصویر از پروژه مست عشق، هنوز اطلاعات دقیقی از خط داستانی مست عشق در دسترس نیست. اما آنچه از سوی عوامل فیلم مشخص شده، مست عشق برشی از زندگی مولوی و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری است.

در این اثر شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و دو هنرمند ترک، بنسو سورال در نقش مریم و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون، دختر مولانا به ایفای نقش پرداخته‌اند.
طبق گزارش‌ها، شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، ابراهیم چلیکول، هانده ارچل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوران کوزوم و حسام منظور بازیگران مست عشق هستند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید