۶ کاربرد جالب فویل آلومینیمی که نمی‌دانستید!

۶ کاربرد جالب فویل آلومینیمی که نمی‌دانستید!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تکه فویل تا شده را برداشته و پشت مودم قرار دهید؛ با این کار همه سیگنال‌هایی که راه اشتباه می‌رفتند برمی گردند و در جهت درست ارسال می‌شوند و سیگنال شما بسیار قوی‌تر خواهد شد.

کد خبر : ۹۸۶۹۷
بازدید : ۴۴۴۶
در این کار‌های روزانه از فویل آلومینیمی استفاده کنید و کار خود را راحتتر کنید! آیا تابحال در مورد ترفند‌های متنوع استفاده از فویل آلومینیومی شنیده اید؟ ما پرکاربردترین آن‌ها را در یک لیست قرار داده ایم، از تمیز کردن ظروف تا حل مشکلات فنی.

۱. وای فای خود را بهبود بخشید

آیا در گوشه‌های مختلف خانه خود مشکل وای فای دارید؟ نگران نباشید فقط با کمی فویل آلومینیومی، این مشکل را برای همیشه حل کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تکه فویل تا شده را برداشته و پشت مودم قرار دهید؛ با این کار همه سیگنال‌هایی که راه اشتباه می‌رفتند برمی گردند و در جهت درست ارسال می‌شوند و سیگنال شما بسیار قوی‌تر خواهد شد.

۲. تمیز کردن پشت سیاه تابه

آیا تابه‌ای دارید که پشت آن بسیار سیاه شده است؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی جوش شیرین و آب در قابلمه‌ای بزرگتر از تابه بریزید. پس از آن، تابه و یک قطعه فویل آلومینیومی را درون آن قرار داده و روی گاز بگذارید بعد از ۱۵ دقیقه برداشته و تابه را با ابر بشویید، خواهید دید از سیاهی‌های کف تابه دیگر خبری نیست.
رنگ کردن با فویل آلومینیمی

۳. نقاشی خانه

وقتی دارید خانه خود را نقاشی می‌کنید، معمولا رنگ آمیزی اطراف دستگیره در‌ها سخت‌تر از بقیه قسمت هاست! اما شما می‌توانید با یک تکه فویل آلومینیومی کار خود را راحت کنید. تکه فویل را دور دستگیره بپیچید و به راحتی درب را رنگ کنید!

۴. گرمای شوفاژ را زیاد کنید

شوفاژ‌ها معمولا نمی‌توانند خانه را به خوبی گرم کنند مخصوصاً خانه‌هایی که عایق بندی ضعیفی دارند. خوشبختانه فویل آلومینیومی می‌تواند به شما در جلوگیری از این مشکل کمک کند. چند تکه فویل بردارید و آن‌ها را پشت شوفاژ به دیوار بچسبانید؛ بدین ترتیب تفاوت قابل توجهی در دمای خانه خود مشاهده خواهید کرد.
چگونه کار می‌کند؟ آسان است، فویل، گرما را به داخل اتاق منعکس می‌کند به جای اینکه از دیوار‌های خانه خارج شود!

۵. پختن کیک زیبا

آیا تا به حال سعی کرده اید یک کیک زیبا بپزید، اما به سختی از قالب خارج شده است؟ خوشبختانه با فویل آلومینیومی می‌توان از این امر جلوگیری کرد، فقط لازم است قبل از شروع کار، یک ورقه فویل را در قالب کیک خود قرار دهید. هنگامی که کیک از فر بیرون می‌آید، می‌توانید آن را به راحتی از قالب خارج کنید و قالب نیز تمیز بماند. دو فایده!

۶. برق انداختن جواهرات

داخل یک کاسه را با فویل بپوشانید و آن را با آب گرم پر کنید. مقدار مساوی نمک و جوش شیرین داخل کاسه بریزید و سپس جواهرات را داخل آن قرار دهید و مطمئن شوید در تماس با فویل هستند! بعد از مدتی می‌توانید جواهرات را بیرون آورده و آن‌ها را خشک کنید. حالا جواهرات شما ده برابر بهتر به نظر می‌رسند! عالی!
منبع: سایت طلا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید