پسر جوان در میانجیگری به قتل رسید!

پسر جوان در میانجیگری به قتل رسید!

همان موقع ساسان که قصد داشت ما را از هم جدا کند وسط آمد و من چاقو را به سمت رضا پرتاب کردم که ناخواسته به ساسان خورد و او روی زمین افتاد.

کد خبر : ۹۹۶۸۸
بازدید : ۴۸۸۳

پسر جوانی که ۷ سال پیش در جریان یک درگیری دوستش را به قتل رسانده و موفق به جلب رضایت از اولیای دم شده بود حالا در انتظار حکم دادگاه در خصوص جنبه عمومی جرمش نشسته است.

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۳ به‌دنبال وقوع درگیری در صباشهر آغاز شد و در پی آن جوانی به نام ساسان بشدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. پس از آن مأموران در محل حاضر شدند و پس از تحقیقات اولیه مشخص شد که پس از درگیری ۲ دوست به نام‌های شهرام و رضا، دوست دیگرشان به نام ساسان به قصد میانجیگری وارد درگیری شده، اما با ضربه چاقو مجروح شده است.

ساعاتی بعد نیز از بیمارستان خبر رسید که ساسان به سبب شدت خونریزی جان باخته است بدین ترتیب شهرام و رضا بازداشت شدند.

شهرام پس از دستگیری اتهام قتل را پذیرفت و گفت: من با رضا و ساسان دوست بودم. روز حادثه سر موضوعی پیش پا افتاده با رضا درگیر شدیم و او به رویم چاقو کشید و من چاقو را از او گرفتم. همان موقع ساسان که قصد داشت ما را از هم جدا کند وسط آمد و من چاقو را به سمت رضا پرتاب کردم که ناخواسته به ساسان خورد و او روی زمین افتاد.

بلافاصله او را به بیمارستان رساندیم، اما فایده‌ای نداشت و او فوت کرد. با اعترافات شهرام و تکمیل تحقیقات کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه اولیای دم درخواست قصاص کردند و پس از آن شهرام بار دیگر جزئیات را تعریف کرد و در نهایت قضات حکم قصاص او را صادر کردند و رأی در دیوان عالی کشور هم تأیید شد، اما قبل از اجرای حکم وی توانست رضایت خانواده مقتول را جلب کند.

بدین ترتیب متهم در زندان ماند تا اینکه ۷ سال پس از آن متهم دوباره از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

در آن جلسه شهرام گفت: من هیچ خصومتی با ساسان نداشتم. با اینکه ۷ سال از ماجرا گذشته، اما هنوز هم شرمنده خانواده دوستم هستم. در این سال‌ها خیلی سختی کشیدم و حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند. در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید