«مهمونی» طهماسب چه تغییراتی دارد؟

«مهمونی» طهماسب چه تغییراتی دارد؟

‌پخش فصل جدید «مهمونی» از اول فروردین ۱۴۰۲ همزمان در فیلیمو و نماوا آغاز خواهد شد.

کد خبر : ۱۲۶۶۱۹
بازدید : ۲۴۲

پخش فصل جدید «مهمونی» به کارگردانی ایرج طهماسب همزمان از دو پلتفرم فیلیمو و نماوا از اول فروردین آغاز می‌شود. به گزارش روابط عمومی فیلیمو، در کنداکتور نوروزی این پلتفرم در کنار برنامه‌ها و سریال‌های مختلف، فصل جدید «مهمونی» ایرج طهماسب هم قرار دارد.

‌فصل جدید سریال «مهمونی» با مجموعه قبلی تفاوت‌هایی دارد. عروسک‌ها و اتفاقات جدید، بخش اصلی این برنامه را تشکیل می‌دهند و این بار بیشتر، عروسک‌ها به همراه شخصیت‌های جدید «مهمونی» را پیش می‌برند.

‌پخش فصل جدید «مهمونی» از اول فروردین ۱۴۰۲ همزمان در فیلیمو و نماوا آغاز خواهد شد. ‌حسن خدادادی، تهیه‌کننده و مجری طرح این مجموعه است و احمد فیاض، روجا بهبهانی، علی زرمهری و پانیذ زنگنه گروه نویسندگان این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه‌اند و عیسی یوسفی پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده، علی پاکدست و نگار شهبازی، گردانندگان عروسک‌های این سریال هستند. همچنین علی زرمهری، سهیل رهبر، زارع سارا صبری و احمد فیاض در فصل جدید «مهمونی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش این مجموعه بعد از ایام نوروز نیز ادامه دارد و هفته‌ای یک قسمت پخش خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید