(ویدئو) اختلالات زانو و درمان آن

(ویدئو) اختلالات زانو و درمان آن

افزایش سن بعد از ۴۵ سالگی میزان شیوع آرتروز را بالا می‌برد، معمولا در سنین ۵۵ تا ۶۵ سالگی به حدود ۴۳ تا ۴۵ درصد آمار جوامع نشان می‌دهد و نیمی از افراد سالمند و افرادی که سنشان بالا می‌رود درگیر این بیماری هستند و بیشتر هزینه‌هایی که تحمیل می‌شود مربوط به مشکلات زانو و بیماری‌های زانو است.

کد خبر : ۱۲۶۷۵۸
بازدید : ۶۹۱۰

یک متخصص فیزیوتراپی گفت: هر مشکلی در ستون فقرات می‌تواند بر اندام تحتانی تاثیر بگذارد. ملوکی، متخصص فیزیوتراپی گفت: بدن ما در اندام تحتانی به عنوان یک زنجیره حرکتی سینماتیک باز یا بسته تقسیم بندی می‌شود؛ این زنجیره دارای حلقه‌هایی است که مهمترین آن زانو است و به این دلیل که در معرض نیرو‌های مختلف قرار می‌گیرد غالب مشکلات اندام تحتانی و مفاصل از زانو نشأت می‌گیرد.

وی افزود: آمارگیری‌هایی که در جوامع پیشرفته یا توسعه یافته صورت گرفته نشان می‌دهد ۱۹ تا ۲۰ درصد افراد معمولی جامعه دچار مشکلات زانو به خصوص آرتروز هستند؛ آرتروز یکی از بیماری‌های رماتیسمی است که می‌تواند مفاصل را درگیر کند و شایع‌ترین مفصلی که در معرض این بیماری قرار می‌گیرد زانو است.

ملوکی ادامه داد: افزایش سن بعد از ۴۵ سالگی میزان شیوع آرتروز را بالا می‌برد، معمولا در سنین ۵۵ تا ۶۵ سالگی به حدود ۴۳ تا ۴۵ درصد آمار جوامع نشان می‌دهد و نیمی از افراد سالمند و افرادی که سنشان بالا می‌رود درگیر این بیماری هستند و بیشتر هزینه‌هایی که تحمیل می‌شود مربوط به مشکلات زانو و بیماری‌های زانو است.

برای اطلاعات بیشتر ویدیوی کزیر را مشاهده کنید:

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید