قیمت ربع سکه چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

قیمت ربع سکه چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

ربع‌سکه بهار آزادی تا ظهر امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار فروخته شد. رقمی که نسبت به هفته قبل یک میلیون و ۱۰۰ هزار بیشتر است

کد خبر : ۱۲۶۱۶۹
بازدید : ۲۳۹

قیمت سکه ربع‌بهار آزادی امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند از مرز ۱۱ میلیون عقب‌نشینی کرد. درحالی که دیروز قیمت سکه ربع‌بهار آزادی تا ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان پیشروی کرد، هزمان با نیمه ابتدایی خریدو‌فروش‌های امروز این عدد به ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت امروز ربع‌سکه بهار آزادی حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل بیشتر است. آن روز سکه ربع‌بهار آزادی با نرخ ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به کار خود خاتمه داده بود و حالا ربع‌سکه را روی جایگاه ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار معامله می‌کنند.

قیمت سکه ربع‌بهار آزادی دیروز به بالاترین سطح هفتگی خودش رسید و ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار فروخته شد. کمترین قیمت سکه ربع‌بهار آزادی در هفت روز قبلی ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده و این عدد را روز دوشنبه روی تابلو صرافی‌ها و طلافروشی‌ها دیدیم.

تغییر قیمت سکه ربع‌بهار آزادی در یک هفته گذشته

چهارشنبه 17 اسفند پنجشنبه 18 اسفند شنبه 20 اسفند یکشنبه 21 اسفند دوشنبه 22 اسفند سه‌شنبه 23 اسفند چهارشنبه 24 اسفند
تعطیل رسمی 9 میلیون و 800 هزار تومان 9 میلیون و 480 هزار تومان هشت میلیون و 700 هزار تومان 9 میلیون و 300 هزار تومان 10 میلیون و 950 هزار تومان 10 میلیون و 900 هزار تومان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید