چالش بزرگ اپل با عرضه گوشی جدید سامسونگ

چالش بزرگ اپل با عرضه گوشی جدید سامسونگ

سامسونگ روز چهارشنبه جدیدترین سری از گوشی های گلکسی خود را معرفی کرد و از دوربین بهتر و ویژگی های بازی پیشرفته تر استفاده کرد.

کد خبر : ۱۲۰۹۶۴
بازدید : ۷۲۷۳

سامسونگ سری جدید گوشی‌های هوشمند گلکسی S۲۳ را با دوربین و قابلیت‌های بازی بهبود یافته عرضه کرد. غول فناوری کره جنوبی تلاش دارد مردم را برای ارتقاء گوشی خود در بحبوحه شرایط ضعیف اقتصادی و کاهش تقاضای مصرف کننده وسوسه کند.

سری جدید گوشی‌های هوشمند Galaxy S۲۳ دارای سه مدل جدید هستند: S۲۳ استاندارد است، S۲۳+ کمی گران‌تر و S۲۳ Ultra قیمت بالاتری دارد.

S۲۳ و S۲۳+ به ترتیب با قیمت ۷۹۹ دلار و ۱۰۰۰ دلار شروع می شوند. پیشرفته ترین مدل با قیمت ۱۲۰۰ دلار به فروش می رسد. هر سه از امروز برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و در تاریخ ۱۷ فوریه وارد مغازه‌ها می‌شوند.

رویارویی سامسونگ و اپل

سری S۲۳ با آیفون ۱۴ اپل که سپتامبر گذشته عرضه شد، رودررو خواهد شد. سامسونگ مدل‌های گلکسی اس خود را در نیمه اول سال و خط تلفن‌های تاشو گلکسی Z خود را در نیمه دوم سال عرضه می‌کند.

سامسونگ ارتقاء ظریفی را در گوشی پریمیوم جدید خود انجام داده است، از جمله قابلیت‌های بهبود یافته دوربین.

گران‌ترین مدل از این سه مدل جدید سامسونگ، گلکسی اس ۲۳ اولترا است که دارای سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی «پیکسل تطبیقی» است و ۱۶ پیکسل را در یک پیکسل بزرگ‌تر ترکیب می‌کند تا عکس‌های روشن‌تر و دقیق‌تری در شرایط کم نور داشته باشد.

منبع: اقتصاد نیوز

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید