ربات ChatGPT مدیر عامل یک شرکت هندی شد!

ربات ChatGPT مدیر عامل یک شرکت هندی شد!

اخیرا یک شرکت روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال در ایالات متحده دو کارآموز جدید را در تیم خود استخدام کرد. این دو نفر به نام آیکو (Aiko) و آیدن (Aiden) افرادی واقعی نبودند، بلکه آن‌ها مخلوقات هوش مصنوعی و در واقع اولین کارآموزان هوش مصنوعی در جهان بودند.

کد خبر : ۱۲۲۴۳۳
بازدید : ۷۱۶۴

برای اولین بار در جهان، ربات گفتگوگر ChatGPT هدایت یک شرکت را بر عهده گرفت. شرکت CS India این ربات را به عنوان مدیر عامل برای نظارت و مشاورت بر رشد خود منصوب کرد.

به نقل از آی‌ای، اخیرا یک شرکت روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال در ایالات متحده دو کارآموز جدید را در تیم خود استخدام کرد. این دو نفر به نام آیکو (Aiko) و آیدن (Aiden) افرادی واقعی نبودند، بلکه آن‌ها مخلوقات هوش مصنوعی و در واقع اولین کارآموزان هوش مصنوعی در جهان بودند.

اکنون یک شرکت هندی تصمیم گرفته این کار را به مرحله‌ای جدید ببرد. شرکت Chhatra Sansad یا CS India، شرکتی است که به توانمندسازی جوانان هند از طریق توسعه و رهبری اختصاص دارد و به تازگی تصمیم گرفته است که ربات ChatGPT را به عنوان مدیر عامل خود منصوب کند.

درست خواندید، این ربات هوش مصنوعی که از زمان راه‌اندازی بیش از دو ماهه خود تاکنون، صدر اخبار را در اختیار گرفته است، اکنون در راس یک شرکت قرار دارد.

ربات گفتگوگر هوش مصنوعی ChatGPT که به دست شرکت OpenAI توسعه یافته، به دلیل داشتن قدرت پاسخ تقریباً به همه چیز، تفکیک موضوعات پیچیده، سرودن شعر، نوشتن داستان، کدنویسی، ایجاد ایده از ابتدا و با موفقیت گذراندن آزمون پزشکی ایالات متحده مشهور شده است و در واقع یک انقلاب را در عرصه دیجیتال رقم زده است که نوید می‌دهد که زندگی ما هرگز دوباره مثل قبل از پیدایش آن نخواهد شد.

شرکت CS India اولین و تنها سازمانی است که این تصمیم پیشگامانه را برای انتصاب یک ربات هوش مصنوعی به عنوان مدیر عامل در دنیای واقعی اتخاذ می‌کند. پیش از این تنها در یک مجموعه درام علمی-تخیلی آمریکایی موسوم به «Raised By Wolves» دیده شده بود که یک شهرک توسط یک ابررایانه هوش مصنوعی به نام «The Trust» اداره می‌شد.

ChatGPT یک شریک حیاتی در ماموریت این شرکت خواهد بود

کونال شارما، بنیانگذار CS India می‌گوید، ChatGPT بر عملیات روزانه این شرکت نظارت خواهد کرد و باعث رشد و گسترش آن خواهد شد.

وی گفت: ChatGPT کاندیدایی عالی برای رهبری سازمان ما در این مأموریت است، زیرا قابلیت‌های پردازش زبان پیشرفته و توانایی تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده‌ها، آن را برای هدایت تلاش‌های ما برای توانمندسازی جوانان هند از طریق رهبری و توسعه مناسب می‌سازد.

وی افزود: ChatGPT مسئول نظارت بر عملیات روزانه CS India و هدایت رشد و گسترش سازمان خواهد بود. ChatGPT از مهارت‌های پردازش زبان پیشرفته خود برای تجزیه و تحلیل روند‌های بازار، شناسایی فرصت‌های تاثیر جدید و توسعه استراتژی‌هایی برای ارتقای رهبری و توسعه جوانان در هند استفاده خواهد کرد.

به گفته شارما، تعهد دیرینه‌ای که این شرکت برای ارائه ابزار‌ها و منابع مناسب به جوانان برای تبدیل شدن به رهبران مؤثر دارد، ChatGPT را به یک شریک حیاتی در این ماموریت تبدیل می‌کند.

البته ChatGPT بدون مشکل نیست و مانند انسان‌ها می‌تواند اشتباه کند. با این حال، این حرکت یک جهش بزرگ در زمینه هوش مصنوعی و منادی آن است که دنیا با ChatGPT و نمونه‌های مشابه آن چگونه خواهد بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید