ChatGPT وارد اپل واچ شد!

ChatGPT وارد اپل واچ شد!

یک توسعه‌دهنده‌ی مستقل اپلیکیشن جدیدی ساخته است که به‌لطف آن می‌توانید ازطریق اپل واچ با ChatGPT حرف بزنید.

کد خبر : ۱۲۵۴۰۱
بازدید : ۲۲۶

بر اساس گزارش ۹to۵Mac، کاربران ساعت‌های هوشمند اپل اکنون می‌توانند مستقیماً به چت‌بات هوشمند ChatGPT دسترسی پیدا کنند. دسترسی به این چت‌بات ازطریق اپلیکیشنی به نام watchGPT انجام می‌شود که توسط OpenAI (خالق ChatGPT) توسعه داده نشده است.

به‌لطف watchGPT می‌توانید مستقیما از طریق اپل واچ با چت جی پی تی تعامل برقرار کنید. watchGPT به شما امکان می‌دهد مکالمه‌ با ChatGPT را از طریق پیامک، ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی، با بقیه به اشتراک بگذارید.

توسعه‌دهنده‌ی watchGPT می‌گوید که این اپلیکیشن هیچ‌یک از داده‌های کاربر را جمع‌آوری نمی‌کند و در زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و هلندی در دسترس قرار گرفته است. برای استفاده از watchGPT باید این اپلیکیشن را با پرداخت ۳٫۹۹ دلار در اپ استور خریداری کنید

ChatGPT وارد اپل واچ شد!

نسخه‌ی فعلی watchGPT صرفا پرسیدن یک سؤال را امکان‌پذیر می‌کند، اما در به‌روزرسانی‌های بعدی می‌توان مکالمه‌ی کاملی با ChatGPT انجام داد. نسخه‌ی بعدی watchGPT ذخیره‌ی تاریخچه‌ی کار با این چت‌بات را نیز امکان‌پذیر می‌کند و پاسخ‌های متنی ChatGPT را با صدای بلند می‌خواند.

OpenAI اخیرا برای درآمدزایی، API جدیدی برای ChatGPT منتشر کرده است. به‌لطف این API، کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند ChatGPT را وارد سرویس‌های خود کنند.

منبع: زومیت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید