چگونه رمزارز‌ها دومین دارایی محبوب زنان شدند؟

چگونه رمزارز‌ها دومین دارایی محبوب زنان شدند؟

مطالعه‌ای جدید مدعی است که خرید رمزارز‌ها توسط زنان در سال ۲۰۲۲ افزایش یافته. درواقع، این کلاس دارایی حالا پس از پول نقد به دومین کلاس دارایی محبوب زنان تبدیل شده است.

کد خبر : ۱۱۹۲۷۸
بازدید : ۶۵۲۵

تحقیقی که روی حدود ۱۰ هزار سرمایه‌گذار خرد انجام گرفته است، نشان می‌دهد زنان در سال ۲۰۲۲ توجه بیشتری به رمزارز‌ها داشته‌اند.

مطالعه‌ای جدید مدعی است که خرید رمزارز‌ها توسط زنان در سال ۲۰۲۲ افزایش یافته. درواقع، این کلاس دارایی حالا پس از پول نقد به دومین کلاس دارایی محبوب زنان تبدیل شده است.

شرکت خدمات مالی eToro می‌گوید در نظرسنجی جدیدی که در بازه زمانی ۱۴ تا ۲۴ دسامبر روی ۱۰ هزار سرمایه‌گذار خرد در ۱۳ کشور انجام داده، متوجه شده است که زنان در سال ۲۰۲۲ توجه بیشتری به رمزارز‌ها داشته‌اند. ارز‌های دیجیتال حالا دومین کلاس دارایی محبوب در میان زنان هستند و فاصله کمی با پول نقد در جایگاه اول دارند.

در فصل چهارم ۲۰۲۲، حدود ۳۴ درصد از زنان رمزارز داشتند، درحالی‌که این آمار در فصل سوم ۲۹ درصد بود. این نرخ رشد در مقایسه با مردان که از ۴۲ به ۴۳ درصد رسیده، سرعت بالاتری داشته است. «بن لِیدلر»، استراتژیست بازار‌های جهانی eToro می‌گوید رمزارز‌ها در شرایطی موفق به جلب نظر زنان شدند که بازار‌های دیگر چندان موفق عمل نکردند.

نمودار وضعیت رمزارز‌ها در سبد سرمایه‌گذاران در سال ۲۰۲۲

نتیجه یک نظرسنجی: رمزارز‌ها حالا پس از پول نقد، دومین دارایی محبوب زنان هستند

زنان در زمستان رمزارز‌ها سرمایه‌گذاری‌های خود را افزایش دادند

زنان در دوره موسوم به زمستان رمزارزها، دارایی‌های خود را در این بازار افزایش داده‌اند. البته آن‌ها بخشی از یک تصمیم بزرگ‌تر برای افزایش اعتماد به رمزارز‌ها هستند. eToro می‌گوید ۳۹ درصد از کل سرمایه‌گذاران در فصل چهارم ۲۰۲۲ ارز دیجیتال داشتند، درحالی‌که این رقم در فصل سوم ۳۶ درصد بود.

لیدلر می‌گوید: «ذکر این نکته حائز اهمیت است که سرمایه‌گذاران خرد اغلب با دید بلندمدت به این بازار نگاه می‌کنند. ۶۳ درصد از آن‌ها تا سال‌ها یا دهه‌ها دارایی‌های خود را حفظ می‌کنند. فقط ۴ درصد از آن‌ها پس از چند روز دارایی‌های خود را می‌فروشند.»

جدا از سرمایه‌گذاران خرد، کسب‌وکار‌ها هم رویکرد مشابهی را اتخاذ کرده‌اند. شرکت Casper Labs در ۲۲ دی‌ماه در گزارشی اعلام کرد در بررسی‌های خود متوجه شده است که از میان ۶۰۳ کسب‌وکاری که در تحقیق آن‌ها مشارکت کرده بودند، ۹۰ درصد به‌نحوی از فناوری بلاکچین استفاده می‌کردند.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید