فال ابجد امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد

فال ابجد امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد

فال ابجد امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۲۱۷۹۸
بازدید : ۱۰۳۸۲

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲۰ بهمن ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ج ج
مشکلی میان اهل منزل ایجاد می‌شود و این مشکل حسابی شما را نگران خواهد کرد. ولخرجی و خرید‌های غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید، اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کار‌های ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید.

اردیبهشت: د د د
انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد.

خرداد: د ج آ
خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند. امروز در محل‌کار با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. یکه‌وتن‌ها برای حل مشکلات اقدام نکنید و مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را با همکاری همسر یا عشق‌زندگی‌تان پشت‌سر بگذارید.

تیر: ب آ آ
قدر پول و سرمایه خود را بدانید و ولخرجی نکنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می‌آورید و حساب و کتاب زندگی از دست‌تان خارج می‌شود. کار مهمی انجام داده اید و امروز پاداش این کار مهم را دریافت خواهید کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای منزل وجود دارد.

مرداد: د د د
استعداد و ذکاوت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات مالی با ایشان مشورت کنید. بار سفر بسته‌اید و رهسپار مسافرت هستید، اما کار مهمی پیش روی شما قرار می‌گیرد و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به غیر از اینکه مسافرت را به آینده موکول نمایید. احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و آشنایان وجود دارد. به صلاح شما نیست که این سوء‌تفاهم را ادامه دهید و در اولین فرصت از در دوستی و صلح با دوستان وارد شوید.

شهریور: آ ج ج
قبل از انجام کار جدیدی که در سر دارید، تمامی جوانب آن را بررسی نمایید. عازم سفر هستید، اما بهتر است که از این سفر صرف‌نظر کنید. مدتی است که تفاهم سابق را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و شرایط تفاهم و همدلی را فراهم نمایید.

مهر: ب ب ب
اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی این اخبار سهیم کنید. به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق‌زندگی تان امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های ناب عاشقی تبدیل خواهد کرد.

آبان: د آ آ
اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آن‌ها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خاطره‌ای از عشقی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کند.

آذر: ج ج ج
فرد خودخواهی سر راه شما قرار می‌گیرد و از در ناراحتی و مشاجره وارد می‌شود. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و این مشاجره را ختم به خیر کنید. بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطر‌های احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده را تجربه خواهید کرد.

دی: ب ج آ
سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. روزی سرشار از لحظه‌های ناب عاشقی انتظار شما را می‌کشد.

بهمن: ب ب ب
روز مهمی را آغاز کرده‌اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات جدیدی به‌دست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید. یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه زیادی به شما دارد، امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و با تقدیم هدیه‌ای قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبتش را جبران کنید.

اسفند: آ آ ج‌
می‌خواهید قسمتی از پس‌انداز خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان با این تصمیم مخالف است و مانع شما خواهد شد. انسان اجتماعی هستید و علاقه زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلاً حوصله کسی را ندارید و می‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید