(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس‌لیفت در خیابان‌ها دیده شد

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس‌لیفت در خیابان‌ها دیده شد

به‌زودی رسماً از مدل ۲۰۲۴ پژو ۵۰۸ رونمایی می‌شود. پیش از آن، در ادامه می‌توانید شاهد مشخصات احتمالی و تصاویر لو رفته پژو ۵۰۸ فیس لیفت باشید.

کد خبر : ۱۲۳۸۲۷
بازدید : ۷۶۰

پژو برنامه دارد در آینده نزدیک نسخه فیس لیفت پژو ۵۰۸ را روانه بازار کند و اخیراً تیزری را به‌اشتراک گذاشته است که زمان رونمایی از این سدان/استیت را مشخص می‌کند. ضمن این، تصاویر جدیدی از این خودرو فرانسوی با پوشش استتاری منتشر شده است. به‌لطف این تصاویر می‌توان به جزئیات بیشتری درباره طراحی این خودرو پژو قبل از معرفی رسمی آن دست پیدا کرد.

نسخه فیس لیفت پژو ۵۰۸؛ تاریخ رونمایی، تصاویر لو رفته و مشخصات احتمالی

نمای جلو پژو ۵۰۸ فیس لیفت 2024

با توجه به تیزر منتشر شده توسط پژو، خودرو پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۴ در ۲۴ فوریه مصادف با ۵ اسفند نمایش داده می‌شود. علاوه بر این، از آنجا که هشتگ PSE در بخش توضحیات این تیزر در یوتیوب قرار دارد، باید انتظار معرفی همزمان نسخه عملکردبالای PSE را داشت. با وجود این، پیش از اینکه رسماً از پژو ۵۰۸ فیس لیفت پرده برداشته شود، می‌توانیم نگاهی به تصاویر لو رفته و مشخصات احتمالی آن داشته باشیم.

نماری کناری سدان 508 مدل 2024

با توجه به این تصاویر، چراغ‌های جلو پژو ۵۰۸ در نسخه فیس لیفت باریک‌تر شده‌اند و منفذی عریض با فرم ذوزنقه‌ای در قسمت پایینی سپر قرار گرفته است. در ناحیه عقب هم تغییر گرافیک چراغ‌ها به‌چشم می‌خورد و بنا به شنیده‌ها، کابین از به‌روزرسانی سیستم اطلاعات و سرگرمی برخوردار شده است.

نمای کناری پژو ۵۰۸ فیس لیفت 2024

PSE که مخفف Peugeot Sport Engineered است، همان‌طور که از نامش بر می‌آید، نسخه اسپرت‌تر پژو ۵۰۸ در مقطع کنونی در نظر گرفته می‌شود. قوای محرکه آن را یک پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر و ۲ موتور الکتریکی تامین می‌کنند. این ستاپ می‌تواند ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتون متر گشتاور را به تولید برساند و شتاب‌گیری ۵.۲ ثانیه‌ای از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را به‌دنبال بیاورد. ضمناً سرعت آن به‌صورت الکترونیکی تا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

نمای عقب پژو ۵۰۸ فیس لیفت 2024

گذشته از این‌ها، پژو ۵۰۸ نسخه PSE با یک بار شارژ مسافت ۴۲ کیلومتر را در حالت تمام الکتریکی طی می‌کند. منبع تغذیه قوای محرکه الکتریکی این خودرو یک باتری ۱۱.۵ کیلووات ساعتی است. نهایتاً باید به این نکته اشاره کرد که این خودرو قدرتمندترین خودرو تولید انبوه جاده‌ای کمپانی پژو نام می‌گیرد.

نسخه استیشن واگن 508 مدل 2024

نسخه استیشن واگن پژو ۵۰۸ فیس لیفت

تاکنون هیچ نشانه‌ای از ارتقای پیشرانه‌های پژو ۵۰۸ در مدل فیس لیفت را مشاهده نکرده‌ایم. به‌همین خاطر در حال حاضر نباید انتظار تغییری محسوس در قوای محرکه آن را داشته باشیم. با این حال، کافی است تنها چند روز دیگر منتظر ماند تا پژو به‌صورت رسمی تصاویر و مشخصات فنی فیس لیفت ۵۰۸ را با عموم به‌اشتراک بگذارد.

مدتی قبل همچنین اولین عکس‌های پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت مدل ۲۰۲۳ با پوشش استتاری به بیرون درز پیدا کرد. این تصاویر نشان دادند که پژو تغییرات قابل ملاحظه‌ای را روی ناحیه عقب این خودرو اعمال کرده است. با وجود این، جزئیات حائز اهمیت بیشتری درمورد مدل تازه این کراس اوور در دسترس نیست.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید