فال ابجد امروز یکشنبه ۱۴ اسفندماه؛ خبر‌های خوشحال‌کننده‌ای به دستتان می‌رسد

فال ابجد امروز یکشنبه ۱۴ اسفندماه؛ خبر‌های خوشحال‌کننده‌ای به دستتان می‌رسد

فال ابجد امروز یکشنبه ۱۴ اسفندماه؛ در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

کد خبر : ۱۲۴۸۵۵
بازدید : ۶۸۶

فرداید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت
در ادامه، فال ابجد امروز ۱۴ اسفندماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ج - آ - د
مقصودتان حاصل می‌شود، اما باید دست از عجله و شتاب بردارید و کمی صبور‌تر باشید. خداوند راه سعادت و خوشبختی را به شما نشان خواهد داد پس فکر نکنید که نسبت به شما بی تفاوت است. برای رسیدن به موفقیت باید آهسته گام بردارید تا آن را بیابید.

اردیبهشت: د - ج - ج
مشکلات را برطرف خواهید کرد و خوشبختی و سعادت در انتظار شماست. شخصی در زندگیتان وجود دارد که حسادت هایش نسبت به شما فراوان است و همین امر موجب می‌شود تا آسیب‌هایی به شما برسد. از شخصی خبر‌هایی دریافت می‌کنید که غم و غصه را از دل تان خواهد برد. به مراد دل خواهید رسید.

خرداد: د - ج - ب
به زودی پولی که به شخصی قرض داده بودید را پس خواهید گرفت و خبر‌های خوشحال‌کننده‌ای به دستتان میرسد که زندگی را برایتان دگرگون خواهد کرد. همواره در زندگی از افرادی با تجربه و آگاه کمک بخواهید تا راه درست را به شما نشان دهند. دست به کاری می‌زنید که از آن سود بسیاری کسب خواهید کرد. همچنان در راهتان بمانید انشالله که سعادت‌مند میشوید.

تیر: د - ج - آ
قصد و منظورتان خیر نیست و با این کار زندگی تان را بر باد فنا خواهید داد. سردرگم و آشفته هستید و نمیدانید از زندگی چه میخواهید سعی کنید تا دعا و قرآن بخوانید و آرامش را مجدد وارد زندگیتان کنید. عشق فراوانی به شخصی دارید که از رسیدن به او ناامید شده اید، اما فردی کمکتان خواهد کرد تا به مراد دل برسید پس انقدر بی تابی نکنید.

مرداد: د - ب - د
بخت و اقبالتان نیک است و به هر آنچه در آرزویش هستید می‌رسید. رزق روزی از جانب پروردگار به زندگیتان وارد خواهد شد که شما را از مشکلات نجات خواهد داد. اگر قصد دارید تا سفری را آغاز نمایید فعلاً دست نگاه دارید که به خیر و صلاحتان نمی‌باشد. تلاشتان را بیشتر کنید تا موفقیت راهی نمانده..

شهریور: ج - د - ب
هم اکنون شانس با شما یار نیست و دست به هرکاری بزنید متاسفانه با شکست روبرو خواهید شد پس فعلاً صبور باشید. کسی قصد سوء استفاده از شما را دارد و با زبان چرب نرمش می‌خواهد شما را بفریبد بسیار مراقب باشید. زندگی تان دستخوش تحولات مثبت خواهد شد و خداوند در این امر دخیل می‌باشد.

مهر: د - آ - ج
تعبیر: بخت و اقبال نیکویی در انتظارتان است و به زودی به هر آنچه که بخواهید دست پیدا می‌کنید. اگر فردی را از دست داده‌اید و غمگین هستید به زودی او را خواهید یافت پس انقدر بی قراری نکنید. مال سرمایه‌ای به دستتان میرسد که شما را از مشکلات مالی نجات خواهد داد پس منتظر باشید و توکلتتان بر خداوند باشد.

آبان: د - آ - ب
قصد و نیت خیری ندارید و اگر اقدام به آن کنید متاسفانه دچار آسیب و بلا خواهید شد. مشکلاتی که هم اکنون در زندگی تان دارید به خاطر تنگ‌نظری برخی از افراد است، از آن‌ها دوری کنید تا مشکلات برطرف شوند. از دعوا و مرافعه به دور باشید و جنجال به پا نکنید.

آذر: ج - ج - ب
بخت و اقبالتان نیک است و اگر سرمایه‌ای را از دست داده‌اید به زودی با همت و تلاش آن‌ها را خواهید یافت. شخصی قصد دارد تا به شما ضربه بزند، اما خداوند اجازه نمی‌دهد تا آسیبی به شما برسد. مشکلاتی که دارید را به کمک یکی از بزرگان حل خواهد کرد و زندگیتان رنگ روی سعادت به خودش خواهد گرفت.

دی: ب - ج - ب
قصد و نیتت خیر است و صد در صد به موفقیت خواهید رسید. اخباری به دستتان میرسد که غم و غصه را از دلتان دور خواهد ساخت اگر قصد دارید تا وصلتی را انجام دهید حتماً استخاره کنید و بدون تحقیق دست به کاری نزنید تا انشاالله پشیمانی برای تان به بار نیاورد.

بهمن: ج - ج - د
بخت و اقبالتان خوب نیست و متاسفانه شانس به شما پشت کرده، اما صبور باشید و خودتان را در دردسر نیندازید به زودی مشکلات برطرف خواهند شد. دلهره و اضطراب دارید و منتظر هستید تا موضوع مهمی برایتان رخ بدهد به خداوند توکل کنید انشالله که حاصل می‌شود

اسفند: د - د - ب
قصد و نیتتان حاصل می‌شود، اما مدت زمان زیادی به طول می‌انجامد باید خیلی صبور باشید. اگر قصد دارید تا دست به معاملاتی بزنید حتماً احتیاط کنید و قبل از هر کاری مشورت کنید. در اعمال حرام و ثواب نیفتید که رزق و روزی از زندگیتان خواهد رفت.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید