چری TJ-۱ وارد بازار می‌شود؛ اولین آفرودر واقعی خانواده تیگو

چری TJ-۱ وارد بازار می‌شود؛ اولین آفرودر واقعی خانواده تیگو

چری به سرعت در حال گسترش سبد محصولات خود است. این شرکت پس از عرضه چند مدل خودرو برقی و پلاگین هیبریدی، تصمیم دارد تا شانس خود را در بازار خودرو‌های آفرودی نیز امتحان کند.

کد خبر : ۱۲۷۰۱۲
بازدید : ۹۸۸۰

چری به سرعت در حال گسترش سبد محصولات خود است. این شرکت پس از عرضه چند مدل خودرو برقی و پلاگین هیبریدی، تصمیم دارد تا شانس خود را در بازار خودرو‌های آفرودی نیز امتحان کند. جدیدترین محصول این شرکت، شاسی بلند چری TJ-۱ است. این خودرو از ساختار فنی مشابهی با جتور تراولر یا جتور T-۱ بهره می‌برد. گریت وال تانک ۳۰۰ و هاوال دارگو از جمله رقبای چری TJ-۱ هستند.

تاکنون تنها تصاویر گرافیکی و همچنین عکس‌هایی با پوشش استتار از چری TJ-۱ منتشر شده‌اند؛ بنابراین هنوز برای اظهار نظر در مورد محصول جدید چری زود است، با این حال می‌توان الگو‌های طراحی سبک آفرود را در شاسی بلند جدید چری مشاهده کرد. خبرنگاران چینی انتظار دارند که این خودرو رده تازه‌ای از محصولات چری را به خود اختصاص دهد، هر چند ممکن است در نهایت این شاسی بلند آفرودی به عنوان یکی از اعضای خانواده تیگو عرضه شود.

چری TJ-۱ در جلو به یک جلوپنجره بزرگ با شبکه‌های عظیم مشکی رنگ مجهز است. نام چری نیز با ابعاد قابل توجه روی این جلوپنجره درج شده است. نمای جانبی خودرو ساده است و تنها جزئیات این بخش به محافظ‌های پلاستیکی گلگیر و بدنه ختم می‌شوند. در نمای عقب نیز الگوی طراحی کراس‌اوور‌های خانواده تیگو از چری را می‌بینیم که شامل چراغ‌های به هم پیوسته هستند.

چری TJ-۱

نگاهی به کابین چری TJ-۱

خوشبختانه برخلاف فضای خارجی، کابین چری TJ-۱ با روکش‌های استتار پوشانده نشده است و به خبرنگاران امکان بررسی آن را می‌دهد. داشبورد این خودرو طراحی صاف و تخت دارد، همچنین از ترکیب رنگ‌های تیره و روشن در ساخت آن استفاده شده است. یک صفحه نمایش بزرگ و عمودی در قسمت میانی داشبورد شاسی بلند چری قرار گرفته است که احتمالا اکثر تنظیمات از طریق آن صورت خواهد گرفت. در عین حال فرمان دی‌شکل به همراه کلاستر دیجیتال نشانگرها، از دیگر مشخصه‌های این خودرو هستند.

در مورد قوای فنی چری TJ-۱ هنوز اطلاعات دقیقی وجود ندارد، با این حال به نظر می‌رسد که این خودرو یک آفرودر سبک است. از دسته دنده‌های سنتی خودرو‌های آفرود در این خودرو خبری نیست و طراحان چری به نصب اهرم تعویض دنده معمول در این خودرو اکتفا کرده‌اند.

چری TJ-۱

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید