فال ابجد امروز دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲؛ به خودتان شک نداشته باشید

فال ابجد امروز دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲؛ به خودتان شک نداشته باشید

فال ابجد امروز دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲؛ در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

کد خبر : ۱۲۷۵۳۷
بازدید : ۱۸۱۵۷

فرداید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز را برای متولدین هر ۷ فروردین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: د ج د
یاد بگیرید که همیشه جنبه‌های مختلف زندگی را ببینید و یک طرفه به قاضی نروید. به خودتان شک نداشته باشید. مطمئن باشید می‌توانید یک رابطه قوی و با اعتماد به نفس برای خودتان ایجاد کنید. امروز باید نگاه مثبتی نسبت به آینده داشته باشید.

اردیبهشت: ج ب ج
سعی کنید ذهن خود را از آشفتگی و پیچیدگی‌های زندگی دور کنید. به دنبال هارمونی و هماهنگی در زندگی بگردید. خودتان را با تفاوت‌های دیگران سازگار کنید. هیچ وقت از شرایط سخت زندگی گله و شکایت بیجا نداشته باشید. به خودتان مغرور نشوید. مطمئن باشید مشکلات خانوادگی را می‌توانید خودتان مدیریت کنید و آن‌ها را به سرانجام خوب برسانید.

خرداد: ج د آ
اجازه ندهید که مسائل احساسی باعث شود منطق خود را کنار بگذارید. امروز باید بدانید که از چه کسی کمک می‌خواهید و به دنبال کسب چه چیز‌هایی هستید. همیشه به دنبال تصمیم گیری‌های مثبت باشید و با افراد با تجربه مشورت کنید. فهم خود را از محیط اطراف بالا ببرید. توجه و تمرکز خود را روی موضوعاتی اختصاص دهید که انگیزه تان را بالا می‌برد.

تیر: ج ا ج
سعی کنید همیشه به قلبتان رجوع کنید و ببینید که چه احساسی دارید. نباید اجازه دهید که دیگران از حمایت شما سوء استفاده کنند. امروز احساس می‌کنید که به شدت رمانتیک و عاشق هستید. گاهی اوقات به دنبال کردن نوستالژی‌ها می‌گردید، اما ممکن است حس دل تنگی را در شما افزایش دهد. امروز باید به فکر پس انداز باشید تا بتوانید در روز‌های سخت، دغدغه خود را بکاهید.

مرداد: آ ب ج
امروز باید بدانید که به دنبال چه سؤال و چه پاسخی در زندگی هستید. گاهی اوقات باید به شدت تلاش خود را افزایش دهید تا بتوانید یک نتیجه گیری داشته باشید. هدیه خریدن حال شما را بهتر می‌کند، پس از انجام این کار دریغ نکنید.

شهریور: ب ج ب

امروز باید به روابط خود توجه کنید و به دنبال افزایش کیفیت در آن‌ها باشید. سعی کنید با همسرتان بی پرده صحبت کنید و از او کینه به دل نگیرید. امروز باید به تعهدات خود بیشتر پایبند باشید. مطمئن باشید که اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، اتفاقات بسیار بهتری برایتان رخ می‌دهد. از زندگی کردن و ابتلا به سختی‌ها نترسید، مطمئن باشید از پس همه آن‌ها بر می‌آیید.

مهر: آ آ د
نباید بیش از حد در مسائل عمیق شوید تا بخواهید احساساتتان را خدشه دار کنید. امروز باید به خودتان یاد بدهید که تا چه حد با دیگران صمیمی باشید. داستان زندگی خود را برای کسی بازگو نکنید. نسبت به آینده خوش بین باشید و به خودتان ترس و نگرانی بیش از حد راه ندهید.

آبان: ج ج د
شما خوش شانس هستید. مطمئناً اتفاقاتی می‌افتد که رضایتتان را به همراه خواهد داشت. شادی و نشاط را در زندگی خود بیشتر کنید. اجازه ندهید اطرافیان باعث شوند تا مرتکب اشتباه شوید. از نظر احساسی نگرش انتقادی نداشته باشید. همسرتان را همان طور که هست، بپذیرید و دوستش داشته باشید.

آذر: ج ب آ
برخی از کار‌های مهم را به روز‌های دیگر موکول کنید و تا حد ممکن استراحت داشته باشید. حقایق را بپذیرید و با اتفاقات زندگی کنار بیایید. خیلی روشن بین باشید و به اتفاقات اطرافتان مثبت نگاه کنید. از تجربیات تلخ گذشته عبرت بگیرید.

دی: د د آ
اگر به فکر تغییر شغل هستید، اکنون زمان مناسبی نیست. بهتر است که به وقت بهتری موکول کنید. اگر احساس می‌کنید که به بن بست رسیده اید، حتماً با مشاور مشورت کنید. بهترین تصمیم‌ها را بگیرید. شاید همه چیز آن طور که شما فکر می‌کنید، سخت و لاینحل نیست.

بهمن: آ ج د
روز خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید. انگیزه تان را از دست ندهید و هیچ گاه ناامید نشوید. ایمان داشته باشید که شانس با شما یار خواهد بود. مراقب باشید که طوفان و بحران مالی در آینده در انتظارتان است. در مورد زندگی عاشقانه خود نگران نباشید که همه چیز طبق خواسته‌های شما درست پیش می‌رود.

اسفند: آ د ب
حتماً آرزو‌ها و اهداف خود را بنویسید. این گونه مطمئن باشید که به آن نزدیک‌تر خواهید شد. گاهی اوقات سرعت زندگی خود را کم کنید. بیشتر به فکر استراحت و حال خوب خود باشید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید