حامی ترامپ سخنرانی اوباما را به هم زد

وقتی باراک اوباما روز جمعه مشغول سخنرانی بود فردی کاغذ نوشته ای در دست گرفت و بارها در حمایت از دونالد ترامپ شعار داد.

کد خبر : ۲۸۸۹۹
بازدید : ۱۰۶۴
وقتی باراک اوباما روز جمعه مشغول سخنرانی بود فردی کاغذ نوشته ای در دست گرفت و بارها در حمایت از دونالد ترامپ شعار داد.

جلسه سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در حمایت از هیلاری کلینتون برای لحظاتی مختل شد.

باراک اوباما که در حمایت از هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شهر فایت ویل Fayetteville در ایالت کارولینای شمالی مشغول سخنرانی بود، از حامیان حزب دموکرات، که هنگام سخنرانی اوباما به یکی از حامیان دونالد ترامپ در مراسم به شدت واکنش نشان داده بودند، انتقاد کرد.

وقتی باراک اوباما روز جمعه مشغول سخنرانی بود فردی کاغذ نوشته ای در دست گرفته و بارها در حمایت از دونالد ترامپ شعار داد.

وقتی این اتفاق رخ داد جمعیت به صورت هیجانی به این فرد که در شکل و شمایل نظامیان بود، واکنش نشان داد. حتی یکی از حامیان هیلاری کلینتون به سمت طرفدار ترامپ رفت تا او را ساکت کند. در این لحظه اوباما از جمعیت خواست ساکت بنشینند.

اوباما خطاب به حامیان دموکرات ها گفت این تظاهر کننده معترض هیچ کاری نمی کند و مایه نگرانی نیست. وی گفت اگر دموکرات ها تمرکز خود را از دست بدهند، در روز انتخابات دچار مشکل خواهند شد.

باراک اوباما گفت: دونالد ترامپ به طرزی منحصر بفرد برای رئیس جمهور شدن صلاحیت ندارد. وی از خلق و خوی مناسب برای تبدیل شدن به فرمانده کل برخوردار نیست. گوش کنید! اگر شما قصد دارید که ارتش ما همچنان بزرگترین نیروی جنگی جهان باشد و اگر می خواهید آمریکا قوی و محافظت شده باقی بماند، در این صورت ما نمی توانیم کسی را به عنوان فرمانده کل داشته باشیم که با شکنجه کردن افراد موافق باشد و کسی باشد که می گوید باید همه ادیان را از (ورود به) کشور منع کنیم. ما نمی توانیم کسی را به عنوان فرمانده کل داشته باشیم که به زندانیان جنگی توهین می کند.

درحالیکه اوباما مشغول سخنرانی بود جمعیت حاضر، یکی از معترضان را هو کردند که صدای شان شنیده می شود، در این لحظه اوباما واکنش نشان می دهد و می گوید: صبر کنید، صبر کنید، صبر کنید ، بس است، بس است ، بس است، بس است، بس است، هی! گوش کنید، گوش کنید!

در این لحظه جمعیت فریاد می زند: هیلاری، هیلاری، هیلاری

اوباما ادامه می دهد: هی! هی! هی! هی! با شما هستم! گوش کنید.

من ازشما می خواهم که تمرکز خود را از دست ندهید. شما الان تمرکز ندارید. به حرف من گوش کنید. تمامش کنید! تمامش کنید! تمامش کنید! همه بنشیند و برای یک لحظه ساکت باشند.

گوش کنید. من جدی می گویم گوش کنید. شما اینجا یک فرد مسن را دارید که از نامزد خود حمایت می کند، او کاری نمی کند، شما نباید نگرانش باشید. اول از همه صبر داشته باشید ما در کشوری زندگی می کنیم که به آزادی بیان احترام می گذارد.

دوم اینکه ممکن است این فرد در ارتش ما خدمت کرده باشد ما باید به این مسئله احترام بگذاریم. سوم اینکه او مسن است و ما باید به افراد مسن احترام بگذاریم. چهارم اینکه هو نکنید، فقط رای بدهید.

هو نکنید فقط رای بدهید. حالا من از شما می خواهم که توجه کنید چون اگر ما تمرکز خود را از دست دهیم ممکن است دچار مشکل شویم. این چیزی است که اکنون اتفاق افتاده است. در این فصل انتخاباتی ما به دلایل مختلف تحریک پذیر شده ایم و این ضرورت ندارد. آرام و آسوده باشید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید