ترامپ در فهرست کشتار داعش!

ترامپ در فهرست کشتار داعش!
کد خبر : ۳۵۴۸۸
بازدید : ۲۲۹۹

فرادید | گروهی از هکرها که با داعش همکاری دارند، به تازگی فهرستی از شخصیت‌های آمریکایی را منتشر کرده‌اند که داعش در پی کشتن آن‌ها است.


به گزارش فرادید به نقل از دیلی میل، تیم سایبری طرفدار داعش در آخر هفته گذشته ویدیویی را منتشر کرد که در آن ضمن تهدید ایالات متحده و شخص دونالد ترامپ، از "فهرست کشتار" جدیدشان نیز رونمایی شده بود.

ترامپ در فهرست کشتار داعش
این فهرست شامل اسامی و آدرس 8786 آمریکایی است

در آغاز این ویدیو گفته می‌شود که «پیامی برای مردم ایالات متحده و بالاخص دونالد ترامپ داریم. بدانید که ما جنگ را علیه شما ادامه خواهیم داد. بدانید که پاتک‌های شما ما را فقط قوی‌تر خواهد کرد. پس به زودی منتظر ما باشید.»

این نخستین بار نیست که داعش چنین فهرستی را منتشر می‌کند.

ترامپ در فهرست کشتار داعش
در پیام این گروه تروریستی آمده است: هر جا که می‌توانید آن‌ها را بکشید - داعش قصد دارد تا به سبک حملات "گرگ تنها" به اهدافش برسد

در تروريسم گرگ تنها به شخصی گفته می‌شود که به تنهایی و بدون اینکه با گروهی ارتباط سازمانی داشته یا از آن کمکی دریافت کند در حمایت از آن گروه، جنبش یا عقیده دست به اعمال خشونت‌آمیز می‌زند. از آنجا که گرگ‌های تنها با گروه‌های تروریستی ارتباط مشخصی ندارند و به تنهایی دست به عملیات می‌زنند شناسایی آن‌ها برای نیروهای امنیتی دشوار است. در سال‌های اخیر گروه‌های القاعده و داعش طرفداران خود در کشورهای غربی را به انجام حملاتی به سبک گرگ‌های تنها تشویق کرده‌اند.

منبع: Dailymail
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید