قسم می‎خورم 22 میلیون رای دارم!

قسم می‎خورم 22 میلیون رای دارم!

در اولین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم 126 نفر ثبت نام کردند که در بین آنها «سید مصطفی میرسلیم» رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از کاندیداهای اولیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در بین کاندیداهای نهایی این تشکل قرار نگرفت، «مهدی خزعلی» فرزند مرحوم ایت الله خزعلی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و «قاسم شعله سعدی» نماینده پیشین مجلس می توان اشاره کرد. شروع ثبت نام برای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح با دستور وزیر کشور آغاز شد و از همان ساعت ابتدایی بیش از ۲۵ نفر از شهروندان عادی برای رییس جمهور شدن به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی مراجعه کردند.

کد خبر : ۳۵۷۴۶
بازدید : ۲۰۰۴۶
قسم می‎خورم 22 میلیون رای دارم!
قاسم شعله‎سعدی با سابقه چندین دوره ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری و عدم احراز صلاحیت، بار دیگر با حضور در ستاد انتخابات کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرد.

او که دو دوره نماینده مجلس بوده است، با تاکید بر اینکه هیچ رانت حکومتی نگرفته است، درباره سوابق سیاسی‎اش که بتواند مصداق رجل سیاسی قرار بگیرد، گفت: من سیاستمداران زیادی را تربیت کردم و به مسایل منطقه ای اشراف دارم.
قسم می‎خورم 22 میلیون رای دارم!
شعله سعدی که می‎گفت «می‎خواهم کشور را از این مصیبیتی که به دنبال 8 سال دولت قبلی دچارش شده، نجات دهم»؛ از مسئولان ارشد نظام پرسید: اگر شورای نگهبان صلاحیت افراد دارای صلاحیت را رد کرد، جلوی او ایستادگی می‎کنید؟

وی افزود: من با پیچ و خم قانون اساسی آشنا هستم و اگر شورای نگهبان قانونی عمل کند من بابد تایید شوم، چون رجل سیاسی مذهبی هستم.

شعار انتخاباتی او «نجات ایران ازناکارامدی و فساد» بود.
قسم می‎خورم 22 میلیون رای دارم!
از دیگر حواشی ثبت نام‎های امروز ریاست جمهوری حضور مردی به نام «رشیدی» بود که62 سال سن داشت. او که شمایلی در دست داشت و به خبرنگاران نشان می داد، گفت: به همین شمایل قسم می‎خورم که اگر ردصلاحیت نشوم، 22 میلیون رای دارم!
همه افراد عجیبی که برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند
مهدی خزعلی هم ثبت نام کرد
۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۴
مهدی خزعلی فرزند آیت‌الله خزعلی و مدیر انتشارات حیان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
ثبت نام دختر 26 ساله برای ریاست جمهوری
۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۳
مریم ابراهیم وند یکی دیگر از کاندیداهایی بود که امروز برای ثبت نام به وزارت کشور آمد. او که متولد سال 1370 است با بیان اینکه می‌دانم رجل سیاسی نیستم، می‌گوید: من برای حل مشکلات اقتصادی کشور و جوانان می‌خواهم رییس جمهور شوم.

او با بیان اینکه من مدیر عامل دو شرکت اقتصادی هستم، اظهار می‌کند: می‌دانم که می‌توانم اقتصاد کشور را نجات دهم.
عکس/ ثبت نام دختر 26 ساله برای انتخابات
ثبت نام آتقی برای ریاست جمهوری
۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۳
در میان ثبت نام کنندگام روز اول ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یک بازیگر قدیمی هم دیده می شد. بازیگر نقش "آتقی" امروز برای ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد و گفت یکی از برنامه هایم از بین بردن مواد مخدر است.

بازیگر نقش آتقی بعد از ثبت نام گفت: من بی رنگ بی رنگم و بلدم همه را صاحب خانه کنم. شعار من اشتغال اقتصاد مدیریت جهادی است.

وی افزود: من تبلیغ نمی کنم و فقط در روزنامه ها تبلیغ می کنم. برخوردم با خبرنگاران خیلی خوب خواهد بود. من دوست دارم بنشینم با ترامپ سر یک میز و حلقومش را بجوم!

او این را هم گفت که برجام باید انجام شود چون روحانی خیلی زحمت کشیده است من به او رای خواهم داد. ثبت نام بازیگر نقش «آتقی» در انتخابات!
لیسانس فلسفه با کروات قرمز
۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۲
محمد جواد کمالی راد 38 ساله که لیسانس فلسفه دارد هم با پوششی کرواتی به وزارت کشور آمده بود. او گفت: برای برقرار آزادی میخواهد رییس جمهور شود و اقتصاد برایش مهم نیست و فرهنگ را مهمترین دغدغه‌اش می داند.
قسم می‎خورم 22 میلیون رای دارم!
پوشش عجیب نخستین داوطلب ریاست جمهوری
۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۱
وشش و ظاهر عجیب اولین فردی که با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام ریاست جمهوری اقدام کرد.
پوشش عجیب اولین کاندیدای ریاست‌جمهوری
ترامپ از من فرمان می گیرد
۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۸
ذکریا یکی دیگر از ثبت نام کنندگان بود که در ساعت‌های اولیه نام نویسی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به وزرات کشور امده بود. او که تحصیلات ابتدایی دارد می گوید که درصورت رییس جمهور شدن 15 میلیون به بیکاران حقوق میدهد. او گفت ترامپ تحت فرمان من است.
تصاویر/ عجیب‌ترین کاندیدای ریاست‌جمهوری!
تصاویر/ عجیب‌ترین کاندیدای ریاست‌جمهوری!
میرسلیم با کلاه ایمنی آمد
۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۷
مصطفی میرسلیم رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در روز اول ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرد.
میرسلیم اولین چهره سیاسی است که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده است. این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با پوشیدن لباس کارکنان شرکت ایران خودرو برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرد.
(تصویر) میرسلیم با کلاه ایمنی ثبت نام کرد
اولین داوطلب زن ریاست جمهوری
۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۶
اولین داوطلب زن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خانم شعله‌ حاج‌میرفتاح تبریزی دارای دکترای سیاسی از دانشگاه ایتالیا بود.
(تصویر) کاندیدای زن انتخابات ریاست جمهوری
کاندیدای ریاست جمهوری ادعای پیغمبری کرد
۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۵
رسول اللهیاری می‌گوید ادعای پیغمبری دارد و از طرف خدا مامور شده تا با رئيس جمهور شدن مردم را نجات بدهد.
عکس/ یک کاندیدای ریاست‌جمهوری ادعای پیغمبری کرد
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    بنده دکترای الکترونیک دارم از فرانسه و چند مجموعه شعر آماده چاپ است ، در روستا زندگی میکنیم از ترس اینکه مبادا مورد تمسخر قرار بگیرم ثبت نام نکردم ، تا بحال مقالات متعدد در دانشگاه های معتبر دنیا ارائه کرده ام

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی حیف شد. من بهت رای میدادم.

  • ناشناس ارسالی در

    بعضی ها در حد تیم ملی اعتماد به نفس دارن...

  • ناشناس ارسالی در

    عجب مسخره بازی است، منم پاشم برم. البته با پیراهن پرسپولیس

  • ناشناس ارسالی در

    مملكته يا دارالمجانين ؟

  • علیرضا ارسالی در

    احمدی نشاط! به همراه جن گیرش و ماهی گیرش و غیب گویش چرا نیامده بودند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید