آخرین جزئیات از مرگ هوادار پرسپولیس

آخرین جزئیات از مرگ هوادار پرسپولیس

برادرم دو فرزند دارد و تا به حال لب به قلیان هم نزده است؛ در حالی که یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از رئیس اورژانس تهران اعلام کرده است برادرم بر اثر استعمال بیش از حد مواد مخدر جان باخته است در حالی که برادرم اصلاً اعتیاد نداشت.

کد خبر : ۶۹۵۵۶
بازدید : ۱۲۱۱۹
آخرین جزئیات از مرگ هوادار پرسپولیس
همزمان با مرگ یکی از هواداران تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را ایست قلبی اعلام کردند. در حالی که رئیس اورژانس تهران علت مرگ این مرد ۳۰ ساله را مصرف بیش از حد مواد مخدر اعلام کرده بود، اما خانواده وی بیان داشتند که او معتاد نبوده است.

به‌گزارش خبرنگار جنایی این حادثه شامگاه جمعه ۶ اردیبهشت در حالی رخ داد که نیمه اول بازی پرسپولیس - سپاهان پایان یافته بود. اما به‌دلیل هیجان بازی یکی از تماشاچیان که مرد ۳۰ ساله‌ای به‌نام مجتبی زارعی بود دچار حمله قلبی شد
برادر مجتبی در حالی که منکر اعتیاد او می‌شد گفت: برادرم دو فرزند دارد و تا به حال لب به قلیان هم نزده است؛ در حالی که یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از رئیس اورژانس تهران اعلام کرده است برادرم بر اثر استعمال بیش از حد مواد مخدر جان باخته است در حالی که برادرم اصلاً اعتیاد نداشت.
نظریه اولیه پزشکی قانونی نیز ایست قلبی بوده است به‌همین دلیل از اورژانس شکایت داریم. مجتبی- متوفی- دیروز برای تماشای بازی فوتبال به همراه یکی از دوستانش به استادیوم رفته بود که این اتفاق برایش رخ داد. برادرم پرسپولیسی بود و خیلی کم برای تماشای بازی‌ها به استادیوم می‌رفت.

هیجان بازی عامل مرگ
مهدی، مرد جوانی که آخرین لحظه همراه مجتبی بوده است به خبرنگار «ایران» گفت: من و مجتبی حدود ۱۳ سال است که در کارخانه‌ای در جنوب تهران کار می‌کنیم. من بلیت بازی را خریده بودم و به مجتبی پیشنهاد دادم که همراه من به استادیوم بیاید و او هم بعد از هماهنگی با همسرش آمد. وی ادامه داد: در طبقه دوم استادیوم موفق شدیم دو تا صندلی پیدا کنیم نزدیک پایان نیمه اول بازی بود که ناگهان مجتبی به من گفت: حالش بد است و سرش گیج می‌رود.
من از همان ابتدای بازی دیدم که مجتبی خیلی استرس دارد و با هیجان بازی را نگاه می‌کند انگار که تا به حال به استادیوم نیامده بود. مرد جوان گفت: به او پیشنهاد دادم که زمین بازی را نگاه نکند. همین کار را انجام داد، بعد به من گفت که قفسه سینه‌اش درد می‌کند.
به مجتبی گفتم بیا باهم برویم بیرون، اما او نمی‌توانست راه برود. از مأمورانی که پایین ایستاده بودند خواستم تا دکتر خبر کنند. اما پزشکان به‌دلیل ازدحام جمعیت نتوانستند بالا بیایند. یکی از تماشاچیان که وضعیت مجتبی را دید به کمک او آمد و مأموران پلیس هم به من گفتند به سراغ تیم اورژانسی که بالای استادیوم بود بروم. آن‌ها هم پزشک به‌همراه موتور فرستادند. بعد هم او را به بیمارستان بردند. اما مجتبی فوت کرده بود.

رسیدگی در دادسرای جرایم پزشکی
گزارش این حادثه شامگاه جمعه ۶ اردیبهشت از سوی مأموران کلانتری ۱۳۵ آزادی به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات از سوی بازپرس غلامی آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته، اورژانس اعلام کرد که آثار ضرب و جرحی روی بدن متوفی مشاهده نشده و علت فوت ایست قلبی بوده است.
این درحالی است که خانواده مجتبی از کادر اورژانس به خاطر تأخیر در انتقال او شکایت کرده‌اند. پرونده نیز برای رسیدگی بیشتر به دادسرای جرایم پزشکی منتقل خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید