پاداش هنگفت تیم ملی انگلیس چقدر است؟

پاداش هنگفت تیم ملی انگلیس چقدر است؟

بازیکنان انگلیس در صورت قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نفری ۵۰۰ هزار پوند پاداش دریافت می‌کنند.

کد خبر : ۱۱۳۶۷۷
بازدید : ۹۱۸

روزنامه دیلی میل خبر داده است که اتحادیه فوتبال انگلیس میزان پاداش بازیکنان در صورت قهرمانی در جام جهانی را به نسبت سال ۲۰۱۸ دو برابر کرده و مبلغ ۱۳ میلیون پوند برای ۲۶ بازیکن حاضر در فهرست این تیم در نظر گرفته است.

بازیکنان انگلیس در صورت قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نفری ۵۰۰ هزار پوند پاداش دریافت می‌کنند.

تیم ملی انگلیس در حالی فردا در اولین دیدارش در جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت که یکی از مدعیان کسب جام قهرمانی به حساب می‌آید.

آن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ موفق شدند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند، اما با شکست برابر کرواسی از صعود به دیدار فینال بازماندند. شاگردان گرت ساوت‌گیت همچنین سال گذشته به فینال یورو ۲۰۲۰ رسیدند، اما با شکست در ضربات پنالتی برابر تیم ملی ایتالیا دست‌شان از جام قهرمانی کوتاه ماند.

حالا روزنامه دیلی میل خبر داده است که اتحادیه فوتبال انگلیس میزان پاداش بازیکنان در صورت قهرمانی در جام جهانی را به نسبت سال ۲۰۱۸ دو برابر کرده و مبلغ ۱۳ میلیون پوند برای ۲۶ بازیکن حاضر در فهرست این تیم در نظر گرفته است.

ساوت‌گیت نیز در صورتی که بتواند این تیم را به قهرمانی در جام جهانی برساند، مبلغی در حدود سه میلیون پوند علاوه بر دستمزد شش میلیون پوندی‌اش دریافت خواهد کرد.

گفته می‌شود بیشترین میزان پاداش در نظر گرفته شده برای برزیل و به لطف قرارداد ۳۰ میلیون پوندی فدراسیون فوتبال این کشور با شرکت نایکی است.

این در حالی است که حامیان مالی خصوصی هر یک از بازیکنان بزرگ و درجه اول انگلیس نیز آماده هستند تا در صورت قهرمانی این تیم در قطر، پاداش‌های ویژه‎‌ای را به صورت انفرادی برای آن‌ها در نظر بگیرند.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید