(ویدئو) ماجرای مار غول‌پیکری که در حفره گلف پنهان شده بود!

(ویدئو) ماجرای مار غول‌پیکری که در حفره گلف پنهان شده بود!

بر کسی پوشیده نیست که استرالیا خانه مار‌های زیادی است، پیدا کردن مار‌ها درست زمانی که می‌خواهید توپ گلف خود را در سوراخ پرتاب کنید، می‌تواند کمی آزاردهنده باشد!

کد خبر : ۱۲۵۳۶۳
بازدید : ۹۳۸۸۲

این مار توسط برخی خانم‌ها در حین بازی مشاهده شده است؛ گمان می رود که این مار برای در امان ماندن از گرمای شدید وارد سوراخ شده باشد.

در ویدئویی که از این مار در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده‌است، نشان داده می‌شود که خزنده سر خود را از سوراخ بیرون می‌آورد و با زبانش هوا را می‌چشد. با رضایت از اینکه هیچ چیز خیلی خطرناکی در این نزدیکی وجود ندارد، با احتیاط سوراخ را ترک می کند و راه خود را در میان چمن ها طی می‌کند و این زمانی است که بازیکنان به عظمت آن پی می‌برند.

مار غول‌پیکر از سوراخ گلف سردرآورد!/ عکس

ظاهرا ماری که در بازی گلف پیدا شده بود از گونه مارهای سیاه شکم قرمز بوده‌است؛ مارهای سیاه شکم قرمز (Pseudechis porphyriacus) عمدتاً در شرق استرالیا یافت می شوند و هم گوشتخوار و هم سمی هستند.

تعداد زیادی از آنها وجود دارد و احتمال اینکه انسان ها با آنها روبرو شوند بسیار بالا است، بنابراین خوب است که آنها آنقدرها هم تهاجمی نباشند. با این حال، آنها حدود 32 نفر را در سال گاز می گیرند، بنابراین جای تعجب نیست که این گلف بازان این سوراخ خاص را رها کرده اند!

آنها نیمه آبزی هستند، بنابراین اغلب آنها در نزدیکی آب یافت می‌شوند، اما آنها را در جنگل ها، باتلاق ها و علفزارها نیز می‌توان پیدا کرد. آنها همچنین در نزدیکی خندق های زهکشی یافت می شوند. رژیم غذایی آنها شامل مارمولک، ماهی، قورباغه و سایر مارها است.

مار یافت شده بزرگ‌ترین نوع از گونه خود نبوده‌است و طول آنها می تواند تا 2 متر هم برسد.

چرا مارها از گرما فراری‌اند؟

برخلاف تصور رایج، مارها دمای گرم تابستان را دوست ندارند؛ در واقع، در روزهای مخصوصاً گرم، مارها باید برای یافتن سایه تلاش کنند وگرنه بیش از حد گرم می شوند و می میرند. ممکن است هنگام حرکت مارها از مکان های آفتابی به سایه، با مارها برخورد کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید