فال ابجد امروز سه شنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱؛ نمی‌توانید زمان را به عقب برگردانید!

فال ابجد امروز سه شنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱؛ نمی‌توانید زمان را به عقب برگردانید!

فال ابجد امروز سه شنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۲۵۹۷۹
بازدید : ۱۰۲۱

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲۳ اسفند ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ب آ
امروز حتی اگر مجبور شدید با واقعیت‌های جهان روبرو شوید، ولی باز هم روز خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان می‌دهد، بعضی از آن‌ها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون اینکه جلوی آن‌ها را بگیرید، مثل یک فیلم سینمایی به آن‌ها اجازه نمایش بدهید؟! بعد از اینکه شور و هیجانتان فروکش کرد، به آن‌ها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه بهتر است و سپس بر مبنای آن تصمیمی آگاهانه بگیرید.

اردیبهشت: آ آ آ
اگر خودتان هم متوجه نشده باشید، ولی مشکلات و سختی‌های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی صبر کنید و سپس قبل از اینکه از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه‌های خود را بررسی کنید.

خرداد: د ج ج
دوست ندارید به هرجهتی که باد وزید شما هم به همان جهت بروید! حتی اگر نمی‌توانید به طور موثری با این باد همراه شوید، حداقل کمی تلاش کنید. همین حالا خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد.

تیر: ب آ ب
هرچیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیز‌هایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند، و شما در حالیکه در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سئوال می‌کنید این مسئله ناراحت‌تان می‌کند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.

مرداد: ج ج د
شما می‌توانید فراتر از انتظارات و خواسته‌های افراد دیگر سازندگی خود را حفظ کنید. نگران این نباشید که جواب کار‌های خوبتان را همین امروز ببینید؛ برای دیدن نتیجه کارتان باید مدتی صبر کنید.

شهریور: د د د
بهترین استراتژی برای شما این است که در لحظه حال حضور داشته و آگاه و هوشیار باشید. درحال حاضر برای شما هیچ چیز مهم‌تر از توجه کردن به آنچه اتفاق می‌افتد نیست.

مهر: ب ب ج
از وعده‌ها و فرصت‌های بزرگ بدون ضرر و زیان هم دوری کنید. بهتر است به جای اینکه فکر کنید همه چیز کامل است، مسائل نهانی و پشت پرده را هم تجربه کنید (یا حداقل بفهمید چه چیز‌هایی از شما پنهان شده‌اند). چک کردن واقعیت‌ها در امروز شما را از سرخوردگی‌های فردا نجات می‌دهد.

آبان: د د آ
اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعداد‌ها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی آرام‌تر نباشید، واقعه‌ای غیر منتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

آذر: آ ج آ
خوشبختانه شما می‌توانید با دلسوزی کار‌ها را انجام دهید و نیازی به کمک فرد دیگری ندارید. اما خیلی مهم است که از حق خودتان دفاع کنید؛ اگر شما این کار را نکنید هیچ کس دیگری برایتان کاری نمی‌کند!

دی: آ د آ
شما شاید خیلی دوست نداشته باشید که سرعت خود را کم کنید، ولی همچنان در حال ذخیره کردن انرژی‌تان هستید. اگر بتوانید تمام کار‌هایی که الان شروع کرده‌اید را به اتمام برسانید دردسری واقعی برای خود درست کرده اید، پس روش عاقلانه‌تر این است که اول استراحت کنید و بعد کار درست را انجام دهید.

بهمن: د د ب
امروز وقتی که بفهمید برای رسیدن به چیز‌هایی که دوست داشته اید چه چیز‌هایی را از دست داده‌اید واقعا ناراحت می‌شوید. به هر حال این تصمیمی بوده که قبلا خودتان گرفته بودید و نمی‌توانید زمان را به عقب برگردانید. البته در این اتفاق حکمتی نهفته است.

اسفند: ج ج آ
شاید می‌خواهید بخشی از کارتان را به خانه آورده و در خانه انجام دهید، یا شاید هم می‌خواهید به مسئولیت‌های انجام نشده‌تان رسیدگی کنید. خوشبختانه امروز شما قادر هستید تمام این کار‌ها را انجام دهید؛ بنابراین وقتی که کارتان را تمام کردید برای خوشگذرانی کردن و بودن با دوستانتان نیز انرژی خواهید داشت.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید