قرار گرفتن بیت کوین در محدوده اشباع خرید؛ آیا باید منتظر ریزش قیمت بود؟

قرار گرفتن بیت کوین در محدوده اشباع خرید؛ آیا باید منتظر ریزش قیمت بود؟

قیمت بیت کوین طی شبانه روز گذشته در محدوده کم نوسانی قرار داشته و با اینحال، هر دو شاخص RSI و MACD در محدوده اشباع خرید قرار دارند که نشانگر ادامه روند صعودی در بازار است.

کد خبر : ۱۲۰۲۳۲
بازدید : ۴۳۳۰

قیمت اکثر ارزهای بازار رمزارزها در روز شنبه تقریبا ثابت باقی مانده و از روز جمعه به این سو تغییر چندانی را تجربه نکرده است.

قیمت بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز بازار نیز از همین حالت تبعیت کرده و همچنان در کانال افقی بین ۲۲۳۵۰ الی ۲۳۳۵۰ دلار در نوسان است. در زمان تنظیم این گزارش، قیمت بیت کوین روی ۲۳۰۰۴ دلار قرار داشته و حجم معاملات آن نیز طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ میلیارد دلار برآورد شده که نشان دهنده ۰.۵ درصد افزایش به نسبت شبانه روز قبل است.

مهمترین مقاوت پیش روی بیت کوین روی ۲۳۲۵۰ دلار بوده و این در حالیست که حمایت فوری این رمزارز نیز روی ۲۲۵۰۰ دلار قرار دارد. اگر قیمت بیت کوین به زیر محدوده ۲۲۵۰۰ دلار ریزش داشته باشد، می توان شاهد شکل گیری بازار نزولی برای این رمزارز و البته سایر ارزهای بازار بود که در اینصورت، ادامه مسیر به سمت قیمت های پایینتر، حمایت بعدی بیت کوین روی ۲۰۴۵۰ دلار خواهد بود.

قرار گرفتن بیت کوین در محدوده اشباع خرید| آیا باید منتظر ریزش قیمت بود؟

این در حالیست که دو شاخص اصلی بازار یعنی RSI و MACD هر دو در محدوده خرید اشباع شده قرار داشته که نشان دهنده ادامه روند صعودی بازار است. در صورت عبور قیمت از مقاومت ۲۳۲۵۰ دلاری، مقاومت بعدی قیمت روی ۲۳۹۰۰ دلار و پس از آن نیز روی ۲۵۱۵۰ دلار قرار خواهد داشت.

منبع: بازار

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید