فال ابجد امروز یکشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱؛ شخصی در زندگی به شما حسادت می‌کند

فال ابجد امروز یکشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱؛  شخصی در زندگی به شما حسادت می‌کند

فال ابجد امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۲۶۶۳۷
بازدید : ۷۵۸۵

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲۸ اسفندماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: د آ ج
اهداف بزرگی دارید که رسیدن به آن برایتان ممکن است، اما متاسفانه ناامید هستید. اگر در مسیر عاشقانه خود هنوز امیدواری دارید بهتر است از این کار پرهیز کنید که دوباره دلتان خواهد شکست. در نمازهایتان کاهلی نکنید تا گمراه نشوید.

اردیبهشت: ج ا ج
فالت خوب است. به لطف خداوند تمام مشکلات و سختی‌ها از زندگی تان خارج خواهد شد و شما به سربلندی و مقامات بالا خودتان را خواهید رساند، بهتر است؛ در زندگی برای خود صدقه‌ای بدهید، تا از چشم زخم مردم در امان بمانید و تنی سالم و تندرست داشته باشید.

خرداد: ج ج ج
مشکلاتی که دارید به پایان می‌رسد و همه چیز کاملا به نفع شما تمام خواهد شد پس به هیچ عنوان نگران نباشید. از نظر مالی به مشکل خواهید خورد پس بهتر است از ولخرجی پرهیز کنید، سعی کنید از بلندپروازی‌های خود بکاهید و کمی بیشتر قناعت کنید.

تیر: د ج د
خواسته بزرگی دارید که رسیدن به آن برایتان تقریباً غیر ممکن است، اما خداوند در همه حال با شماست پس نگران نباشید. اگر تصمیم گرفته اید سفری را آغاز کنید و یا وصلتی انجام دهید حتماً استخاره کنید تا خدایی نکرده به بیراهه نروید.

مرداد: ب ج د
مسائل زیادی در زندگی تان وجود دارد که نباید آن‌ها را فاش کنید در غیر این صورت به دردسر خواهید افتاد. شخصی سعی می‌کند شما را از راه درست منحرف کند، اما نباید به او توجه نشان دهید. به زودی زندگی عاشقانه شما متحول می‌شود و به سر و سامان می‌رسید.

شهریور: آ ب د
اقبال خوبی دارید. خیر و برکت در زندگی تا سرازیر خواهد شد و شادی و خوشبختی در زندگی برایتان فراهم می‌شود، بهتر است؛ ناامیدی را از خود دور کنید به زندگی خوشبین باشید تا اتفاقات ناخوشایندی برای شما رخ ندهد، ازدواجی در پیش رو دارید که برایتان مبارک است و شادی را تقدیمتان می‌کند.

مهر: ج د ج
طالعت خوب است. به آرامش خاصی در زندگی خواهید رسید و شادی و نشاط را در آینده به دست می‌آورید، اگر قصد انجام کار‌های مهمی را دارید بهتر است؛ هر چه زودتر به انجام برسانید که احساس خوشایندی را در شما به وجود می‌آورد و زندگیتان را تغییر و تحولات اساسی می‌بخشد.

آبان: ج ج د
طالعت خوب نیست. شخصی در زندگی به شما حسادت می‌کند و می‌خواهد مشکلات بزرگی در آینده برایتان به وجود بیاورد، بهتر است؛ حواستان را جمع کنید تا به دردسر‌های فراوانی مواجه نشوید و در آینده دست به کار‌های ناصوابی نزنید که شما را به نابودی می‌رساند.

آذر: د ب آ
اقبال نیکی دارید. به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد، و موفقیت و سربلندی را در آینده برایتان به وجود می‌آورد اگر بیمار هستید به زودی از بند بیماری رهایی پیدا خواهید کرد، و شادی و خوشبختی را در زندگی تان به دست می‌آورید، بهتر است نسبت به زندگیتان بی گدار به آب نزنید تا به آرامش برسید.

دی: ب د ج
طالعت روشن است. به زودی زندگیتان سروسامان خواهد گرفت و مشکلات از شما برطرف خواهد شد، بهتر است؛ ناامیدی به دل خود راه ندهید اگر قصد انجام معاملات کار‌های مهمی را دارید هر چه زودتر این کار را به انجام برسانید که برایتان سود و منفعت بسیار زیادی را دارد، و شادی را نصیبتان می‌کند.

بهمن: ج ج د
اگر به نصیحت‌های بزرگترهایتان بی توجه باشید به دردسر بزرگی خواهید افتاد پس در این زمینه بی توجهی نکنید. شخصی حرف ناپسندی در رابطه با شما میزند، اما خیلی زود از کارش دست می‌کشد. اگر در پی کسب مال و سرمایه هستید باید از راه شرعی و قانونی این کار را انجام دهید.

اسفند: ب ب آ
تکیه گاهی محکم در زندگی‌تان دارید و خداوند هم همواره با شماست پس نگران هیچ چیز نباشید، آینده خوبی در انتظار تان است. اگر زنی در کارهایتان دخالت می‌کند باید محترمانه از او بخواهید به این کار پایان دهید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید