(عکس) ماجرای پیوستن احسان کرمی به شبکه منوتو

(عکس) ماجرای پیوستن احسان کرمی به شبکه منوتو

در رابطه با پیوستن احسان کرمی به شبکه منوتو او هنوز به شکل رسمی این موضوع را تایید نکرده است. اما این شبکه عصر امروز یک لایو اینستاگرامی منتشر کرد که در آن احسان کرمی، مجری و تهیه کننده سابق صدا و سیما مشغول به اجرای برنامه بود.  

کد خبر : ۱۱۱۶۰۳
بازدید : ۱۰۲۶۲

فرادید | یازده ماه قبل بود که احسان کرمی و برزو ارجمند ایران به مقصد آمریکا ترک کردند تا نمایش پازل را در ایالت‌های مختلف روی صحنه ببرند. البته آن‌ها گفته بودند که پس از اتمام اجرا‌ها به ایران بر نمی‌گردند تا پازل را در شهر‌های مختلف اجرا کنند. اما هیچ گاه بازنگشتند. حالا هم خبر رسیده است که احسان کرمی به شبکه فارسی زبان منوتو پیوسته است.

به گزارش فرادید، در رابطه با پیوستن احسان کرمی به شبکه منوتو او هنوز به شکل رسمی این موضوع را تایید نکرده است. اما این شبکه عصر امروز یک لایو اینستاگرامی منتشر کرد که در آن احسان کرمی، مجری و تهیه کننده سابق صدا و سیما را نشان می‌داد که مشغول اجرای برنامه منوتو پلاس بود.

(عکس) ماجرای پیوستن احسان کرمی به شبکه فارسی زبان منوتو

بدین ترتیب این شبکه فارسی زبان که در انگلیس فعالیت می‌کند، به شکل رسمی پیوستن احسان کرمی به تیم اش را تایید کرده است.

بیوگرافی احسان کرمی

احسان کرمی متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۹ در تهران است و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در رادیو آغاز کرده او مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره‌های فیلمسازی را نیز گذرانده است.

کرمی اجرای برنامه‌های پربیننده‌ای همچون «نقره»، «زنده رود»، «خوشا شیراز»، «امضا»، «ویژه برنامه تحویل سال ۹۵ شبکه دو»، «افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ۹۴»، «افتتاحیه شبکه تهران اچ دی» و «خندوانه به عنوان مجری برنامه خنداننده شو» را برعهده داشته است.

کرمی در تئاتر و سینما هم حضور داشته و در شب‌های مافیا، شبکه مخفی زنان، سریال هم گناه و... بازی کرده است.

او که تاکنون چند قطعه موسیقی را منتشر کرده‌است، در تابستان ۹۵ کنسرتی را با همراهی گروه موسیقی نوشه برگزار کرد

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید