معرفی گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰؛ لپ‌تاپ هیبریدی با پشتیبانی از شبکه ۵G

معرفی گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰؛ لپ‌تاپ هیبریدی با پشتیبانی از شبکه ۵G

گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰ نقش لپ‌تاپ و تبلت را همزمان ایفا می‌کند.

کد خبر : ۱۲۰۸۹۰
بازدید : ۶۱۷۹

سامسونگ در ادامه معرفی محصولاتش در رویداد آنپکد، از لپ‌تاپ گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰ رونمایی کرد. همانطور که از نام آن مشخص است، این دستگاه جایگزین گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰ است که سال گذشته معرفی شده بود. پشتیبانی از قلم S-Pen و قابلیت اتصال به ۵G نیز آن را از سایر لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ متمایز می‌کند. با این حال مهم‌ترین تفاوت این دستگاه نسبت به نسل قبل خود پردازنده و نمایشگر است که در ادامه بیشتر درباره آن‌ها توضیح خواهیم داد.

سامسونگ روی طراحی گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰ مانور ویژه‌ای داده است چرا که به کاربر اجازه داده تا به شیوه‌های متنوعی از قابلیت‌های آن استفاده کند. این گلکسی بوک از نوعی لولا با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه بهره می‌برد که به لطف آن می‌توانید لپ‌تاپ خود را به تبلت بدل کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا از نمایشگر لمسی دستگاه نهایت استفاده را ببرید.

به لطف پشتیبانی Galaxy Book۳ Pro ۳۶۰ از نسل جدید قلم S-Pen، می‌توانید با این دستگاه طراحی کنید و نقش‌های هنری خود را بکشید. نمایشگر ۱۶ اینچی با حاشیه‌های نازک در اطراف، این لپ‌تاپ هیبریدی را به گزینه‌ای جذاب برای استفاده در شرایط مختلف تبدیل می‌کند. کره‌ای‌ها با استفاده از بدنه آلومینیومی در این مدل، خیال کاربران را از استحکام دستگاه راحت کرده‌اند. وزن حدودا ۱.۷ کیلوگرمی و ضخامت تنها ۱۳ میلی‌متری گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰ مُهر تاییدی بر طراحی بهبود یافته آن است. این گلکسی بوک تازه وارد در دو رنگ بژ و نوک مدادی به دست مشتریان خواهد رسید.

معرفی گلکسی بوک ۳ پرو

مشخصات فنی لپ‌تاپ جدید Galaxy Book۳ Pro

گلکسی بوک جدید سامسونگ می‌تواند رقیبی تازه‌نفس برای رقبای هیبریدی‌اش باشد. در واقع سامسونگ این لپ‌تاپ را برای کاربرانی که به محصولی به‌روز و پر قابلیت نیاز دارند روانه بازار می‌کند.

سامسونگ از جدیدترین پردازنده‌های سری Core i۵ و Core i۷ نسل سیزدهم اینتل استفاده کرده که از قدرت پردازشی بالایی در پروسه‌های مختلف و مالتی تسکینگ برخوردارند. پردازشگر گرافیکی مجتمع اینتل Iris X نیز این مجموعه را همراهی می‌کند. سامسونگ گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰ را در مدل‌هایی با ۸، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR۵ و ۲۵۶، ۵۱۲ یا ۱۰۲۴ گیگابایت حافظه SSD روانه بازار می‌کند.

مشخصات نمایشگر استفاده شده در این گلکسی بوک هیبریدی دقیقا مشابه نمونه استفاده شده در پرچمدار این سری یعنی گلکسی بوک ۳ اولتراست. این نمایشگر ۱۶ اینچی از پنل Dynamic AMOLED ۲X با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. سامسونگ ادعا می‌کند که حداکثر روشنایی نمایشگر لپ‌تاپ هیبریدی‌اش حین پخش ویدیو‌های HDR به ۵۰۰ نیت می‌رسد. همچنین پشتیبانی ۱۲۰ درصدی از بازه رنگی DCI-P۳ این لپ‌تاپ هیبریدی را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی و ادیت تصاویر تبدیل می‌کند.

گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰

حالت فلیپ Galaxy Book۳ Pro

سامسونگ از اسپیکر استریوی پیشرفته متشکل از دو عدد ووفر ۵ واتی و دو عدد توییتر ۲ واتی با تنظیم AKG و قابلیت‌های حذف نویز بهبود یافته در این محصول استفاده کرده تا تجربه صوتی بهتری را ارائه دهد. بهره‌مندی گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰ از حسگر اثر انگشت نیز امنیت آن را تا حد زیادی بالا برده است. به لطف به‌کارگیری پورت Thunderbolt ۴.۰ و پشتیبانی از اتصال شبکه‌های ۵G و Wi-Fi ۶E، مجموعه قابلیت‌های این لپ‌تاپ هیبریدی تکمیل می‎‌شود.

قیمت گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰

طبق اعلام رسمی سامسونگ، لپ‌تاپ گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰ با قیمت ۱,۸۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. این دستگاه هم اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است و از تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) رسماً وارد بازار خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید