(تصاویر) شکار کوسه‌ سفید ۳.۵ متری

(تصاویر) شکار کوسه‌ سفید ۳.۵ متری

ماهیگیران تفریحی در آلاباما به‌طور غیرمنتظره توانستند یک کوسه سفید ۳.۵ متری را بگیرند. این اولین بار است که این نوع کوسه تا نزدیکی‌های ساحل آلاباما آمده و گرفتار می‌شود.

کد خبر : ۱۲۶۳۸۹
بازدید : ۵۰۷۳

دیلان وایر و بلین کنی، مالکان شرکت راهنمای ماهیگیری در ساحل آلاباما هستند. آنها وقتی در حال آموزش و همراهی علاقه‌مندان به ماهیگیری بودند،‌ متوجه شدند، ماهی به دام افتاده، چنان بزرگ و قوی است که نمی‌توانند به‌تنهایی آن را از آب بیرون بکشند. این ماهیگیران ابتدا تصور کردند یک کوسه ببری به دام انداخته‌اند، اما بعد از اینکه فهمیدند، شکارشان یک کوسه سفید بزرگ ۳.۵ متری است بسیار شوکه شدند. این اولین بار است که کوسه‌ای از این گونه، به ساحل آلاباما نزدیک می‌شود.

درایمون استاد بررسی رفتارهای کوسه‌ها از دانشگاه ایالتی می‌سی‌سی‌پی می‌گوید، «کوسه‌های سفید بزرگ معمولا از خلیج مکزیک عبور می‌کنند و خود را به ساحل آلاباما می‌رسانند. اما تا این اندازه نزدیک شدن کوسه‌ای از این نوع به ساحل که ماهیگیران ساحلی با آن برخورد کنند، بسیار نادر است.»

عکس| شکار کوسه‌ سفید ۳.۵ متری

اگرچه این اتفاق، ماهیگیران ساحلی را هیجان‌زده کرده بود، اما افرادی را هم که کنار ساحل و آب‌های آن مشغول تفریح بودند، شوکه کرد و ترساند.

مالکان شرکت راهنمای ماهیگیری ساحلی، پس از اینکه ماهیگیران آماتور از کوسه چندین عکس گرفتند، آن را آزاد کردند.

عکس| شکار کوسه‌ سفید ۳.۵ متری

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید